با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
دلیل عملکرد بهتر اگزینوس ۲۲۰۰ در گلکسی اس ۲۳ FE مشخص شد
عکس : گلکسی اس ۲۳ FE

همانطور که می‌دانیم، گلکسی اس ۲۳ FE در دو نسخه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک و اگزینوس ۲۲۰۰ روانه بازار شده است. در این راستا، نسخه اسنپدراگون گلکسی اس ۲۳ FE برای بازار ایالات متحده عرضه شده در حالی که مدل اگزینوس ی آن در اختیار دیگر بازارها قرار گرفته است. چندی پیش، گزارش منتشر شد مبنی بر این که تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ به کار رفته در گلکسی اس ۲۳ FE عملکرد بهتری از نمونه مشابه آن در سری گلکسی اس ۲۲ دارد.

حالا اما به نظر می‌رسد دلیل عملکرد بهبودیافته اگزینوس ۲۲۰۰ موجود در گلکسی اس ۲۳ FE مشخص شده است. چنل یوتیوبی PBKreviews به تازگی ویدئوی کالبدشکافی نسخه جدید سری FE را به اشتراک گذاشته است که عملکرد بهتر تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ را توضیح می‌دهد.

براساس ویدئوی PBKreviews، گلکسی اس ۲۳ FE به سیستم خنک‌کننده محفظه بخار بزرگی مجهز شده است که طبق ادعای وبسایت SamMobile، بزرگ‌ترین خنک‌کننده به کار رفته در یک گوشی سامسونگ به شمار می‌رود. سیستم خنک‌کننده بزرگ از افت و ناپایداری عملکرد تراشه جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود که سخت‌افزار به سرعت تسک‌ها را پردازش کند.

کالبدشکافی گلکسی اس ۲۳ FE همچنین نشان می‌دهد که تعویض باتری این گوشی به آسانی قابل انجام است. به علاوه، تمام قطعات اصلی دستگاه شامل تراشه، حافظه رم، حافظه داخلی، سنسورها و دوربین به مادربرد متصل شده‌اند. گلکسی اس ۲۳ FE موفق شده که امتیاز تعمیرپذیری عالی ۸٫۵ از ۱۰ را به خود اختصاص دهد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین