با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
اطلاعات جدیدی از سامسونگ گلکسی A05 فاش شد
عکس : گلکسی A05

سامسونگ اعلام کرده است که قصد دارد به زودی چند مدل جدید از گوشی هوشمند اقتصادی را وارد بازار کند. حالا در طی چند روز گذشته، اطلاعات زیادی در مورد دو مدل سامسونگ گلکسی A05 و گلکسی A15 منتشر شده است.

ما قصد داریم در این مطلب به سراغ بررسی اطلاعات و تصاویری که اخیرا از مدل جدید سامسونگ گلکسی A05 منتشر شده، برویم. وب‌سایت MSPowerUser برخی از تصاویر این محصول را به صورت غیررسمی در اینترنت قرار داد.

بر این اساس، نمایشگر سامسونگ گلکسی A05 اندازه 6.7 اینچی دارد که با وضوح HD+ و بریدگی Infinity-U عرضه می‌شود. در پنل پشتی گوشی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین عمق 2 مگاپیکسلی وجود دارد.

سامسونگ در قسمت جلویی این دستگاه از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده کرده است. در اطلاعاتی که در گذشته فاش شده بود، مشخص شد که این دستگاه می‌تواند با استفاده از دوربین‌های جلو و عقب خود، ویدیوهای فول اچ‌دی 30 فریم در ثانیه را ضبط کند.

این وب‌سایت در ادامه به رنگ‌بندی مدل سامسونگ گلکسی A05 پرداخت و اشاره کرد که این دستگاه احتمالا در سه رنگ که شامل مشکی، سبز روشن/ نعنایی و نقره‌ای می‌شوند، عرضه خواهد شد.

علاوه بر آن، پردازنده موجود در دستگاه از نوع مدیاتک Helio G85 است و مقدار رم آن برابر با 4 یا 6 گیگابایت خواهد بود. احتمال می‌رود که حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی برای محصول در نظر گرفته شده باشد. اسلات کارت microSD اختصاصی، پشتیبانی از اندروید 13، وای‌فای 5، بلوتوث 5.2، پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی‌ متری هدفون از جمله امکانات سامسونگ گلکسی A05 به شمار می‌روند.

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد داشته باشد این دستگاه را پس از معرفی، در استرالیا، نیوزلند و آسیای جنوب شرقی عرضه کند. همانطور که قبلا نیز فاش شده بود، سامسونگ گلکسی A05 به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود.

اما گمان می‌کردیم که شارژ سریع 15 واتی با آن عرضه شود، ولی طبق خبر جدید، گلکسی A05 از شارژ سریع 25 واتی برخوردار خواهد بود.

این امر موجب می‌شود که این مدل نسبت به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اقتصادی فعلی از امکانات پیشرفته‌ای استفاده کند. این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ از سال آینده تمامی گوشی‌ها و تبلت‌های خود را با شارژ سریع 25 واتی به بازار عرضه کند. شما می‌توانید برای اخبار بیشتر در این حوزه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین