با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
طراحی گلکسی A15 در تصاویر رندری جدیدی دیده شد
عکس : گلکسی A15

به نظر می‌رسد سامسونگ در حال توسعه نسخه‌های جدید سری گلکسی A است که احتمالا در طی ماه‌های پیش رو معرفی می‌شوند. در این رابطه، امروز تصویری تبلیغاتی از گلکسی A05 منتشر شد و حالا به تازگی نیز رندرهایی از گلکسی A15 لو رفته است که طراحی این گوشی موردانتظار را نشان می‌دهند.

به مانند نسخه‌های 5G و 4G گلکسی A14، در پنل پشتی گلکسی A15 نیز شاهد دوربین سه‌گانه هستیم که لنزهای آن به صورت عمودی در زیر هم قرار گرفته‌اند. برخلاف گلکسی A14 که به نمایشگر با ناچ V شکل مجهز شده بود، گوشی جدید سامسونگ از نمایشگر ۶٫۴ اینچی با ناچ Infinity-U برخوردار خواهد شد.

همانطور که در این رندرها مشخص است، گلکسی A15 از فریم تخت بهره می‌برد در حالی که گلکسی A14 با لبه‌های خمیده عرضه شده است. در سمت راست بدنه دستگاه نیز برآمدگی وجود دارد که در آن کلید‌های پاور و کنترل حجم صدا قرار گرفته است. سنسور اثرانگشت گوشی نیز با کلید پاور ادغام خواهد شد. در سمت چپ گلکسی A15 نیز محفظه سیم کارت دیده می‌شود. قسمت زیرین بدنه دستگاه نیز میزبان درگاه USB-C، میکروفون، اسپیکر و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است.

در نهایت باید اشاره کرد که طبق ادعای منبع این تصاویر، گلکسی A15 از ابعاد ۱۶۰٫۲ در ۷۶٫۸ در ۸٫۴ میلی‌متر بهره خواهد برد. در حال حاضر، هیچکدام از مشخصات فنی دستگاه جدید سامسونگ فاش نشده ولی انتظار می‌رود در آینده جزئیات بیشتری از گلکسی A15 در اختیار کاربران قرار بگیرد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین