با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
چتر برقی هوشمند شیائومی با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
عکس : چتر برقی هوشمند شیائوم

چتر برقی هوشمند شیائومی Risetime که به تازگی با قیمت ۱۸ دلار عرضه شده است، به صورت لمسی در عرض دو ثانیه باز و بسته می‏‌شود، این چتر دارای یک موتور داخلی با دو دکمه روی دسته برای باز و بسته شدن است و برای مکان‌هایی که نیاز به باز شدن آنی چتر است بسیار مناسب در نظر گرفته شده است.

به گزارش سرویس اخبار گجت سایت شات ایکس و به نقل از ایمنا چتر برقی هوشمند شیائومی Risetime از یک باتری بهره می‌برد که می‌تواند تا ۱۵۰ بار باز و بسته شدن چتر دوام بیاورد، ظرفیت باتری داخلی آن ۲۸۰ میلی‌آمپر ساعت است و برای شارژ کامل آن ۱.۵ ساعت زمان لازم است، شرکت سازنده اعلام کرده است که با یک بار شارژ این چتر می‌توان برای کل فصل بارانی از آن استفاده کرد.

چتر برقی جدید شرکت شیائومی دارای چندین ویژگی ایمنی برای اطمینان از عملکرد روان در هر زمان است؛ برای نمونه، زمانی که باتری محصول تمام می‏‌شود، به صورت خودکار جمع می‎‌شود، در چنین شرایطی نمی‌توان آن را به صورت دستی باز کرد، همچنین محصول یادشده به گونه‌ای طراحی شده است که هنگام تا شدن سطح خیس آن به سمت داخل تا می‏‌شود، دسته چتر نیز ضد آب است و گواهی IPX4 را دریافت کرده است.

علاوه بر این، چتر برقی هوشمند شیائومی Risetime بیش از ۹۹ درصد از اشعه ماورا بنفش را نیز مسدود می‌کند و برای استفاده در روزهای آفتابی نیز مناسب است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین