با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ردیاب هوشمند سامسونگ گلکسی اسمارت تگ ۲ به همراه طراحی جدید و عمر باتری بهبود یافته معرفی شد
عکس : ردیاب هوشمند سامسونگ گلکسی اسمارت تگ ۲

شرکت سامسونگ که چندی پیش محصولات جدید خود مانند گلکسی اس ۲۳ FE، گلکسی تب اس ۹ FE و گلکسی بادز FE را معرفی کرده بود؛ اکنون از نسل جدید ردیاب‌های هوشمند خود با نام گلکسی اسمارت تگ ۲ نیز رونمایی کرده است. ردیاب جدید سامسونگ، از طراحی متفاوت و مقاوم‌تری نسبت به نسل پیشین استفاده کرده و بهبود عمر باتری این محصول نیز موجب افزایش کاربردهای آن شده است.

یکی از ویژگی‌های جذاب و جدید سامسونگ گلکسی اسمارت تگ ۲، حالت Lost Mode نام دارد. این حالت به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات تماس خود را درون این ردیاب ثبت کنند و پس از گم شدن آن، افراد می‌توانند به وسیله اسکن این تگ توسط NFC گوشی، به اطلاعات تماس صاحب این ردیاب دسترسی داشته باشند.

نمایش موقعیت این ردیاب، حالا با دقت بیشتری انجام شده و اگر از دستگاه‌های با پشتیبانی از UWB یا باند فوق وسیع مانند گوشی‌های گلکسی اس اولترا استفاده کنید؛ امکان ردگیری دقیق گلکسی اسمارت ۲ تگ را خواهید داشت. عمر باتری این ردیاب در حالت عادی، به حدود ۵۰۰ روز رسیده که نسبت به نسل پیشین حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است. در سوی دیگر، حالت Power Saving نیز در گلکسی اسمارت ۲ به چشم خورده که پس از فعالسازی آن، عمر باتری این ردیاب به حدود ۷۰۰ روز می‌رسد. سامسونگ هنوز اشاره‌ای به قابلیت‌های غیر قابل دسترسی در هنگام فعال بودن حالت Power Saving نداشته است.

اپلیکیشن SmartThings Find نیز پس از معرفی این ردیاب جدید، آپدیتی را دریافت کرده که رابط کاربری آن را تغییر می‌دهد. این اپلیکیشن حالا توانایی نمایش نقشه به صورت تمام صفحه برای ردگیری وسایل کاربر را دارد. یکی از قابلیت‌های جذاب و جدید این اپلیکیشن، امکان یافتن وسایل متصل به اسمارت تگ ۲ با استفاده از دوربین گوشی است؛ این ویژگی برای یافتن موقعیت ردیاب و نمایش آن از بلوتوث، UWB و تکنولوژی واقعیت افزوده استفاده می‌کند.

گلکسی اسمارت تگ ۲ همچنین به اکانت سامسونگ کاربران متصل شده و اگر از گوشی هوشمند دیگری با اکانت سامسونگ خود استفاده کنید؛ این ردیاب به صورت خودکار با گوشی جدید شما سینک خواهد شد.

سامسونگ همچنین در راستای حفظ حریم خصوصی کاربران، راهکار‌های جدیدی را اعمال کرده است. برای مثال، اگر یک ردیاب ناشناخته در نزدیکی شما باشد؛ اپلیکیشن SmartThings Find به شما هشدار می‌دهد تا متوجه این اقدام جهت ردگیری موقعیت خود شوید. سامسونگ گلکسی اسمارت تگ ۲ از روز ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) و با قیمت ۳۰ دلار روانه بازار می‌شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین