با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
مهدی طارمی ستاره اینترمیلان در آستانه کسب افتخاری بزرگ در فوتبال اروپا
عکس : مهدی طارمی

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم اینترمیلان که سه‌شنبه شب در دومین بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا ۹۰ دقیقه درخشان را سپری کرد تا جایزه برترین بازیکن زمین را از آن خود کند، در آستانه کسب افتخاری بزرگ در اروپاست.

به گزارش سرویس اخبار فناوری ورزشی سایت شات ایکس و به نقل از العین در دومین هفته از رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان اروپا در قالب جدید، سه‌شنبه شب مهدی طارمی در ترکیب اصلی تیم اینتر مقابل ستاره سرخ بلگراد قرار گرفت و موفق شد با بازی درخشان خود تأثیر زیادی در پیروزی ۴ بر صفر تیمش مقابل حریف داشته باشد.

طارمی که ۹۰ دقیقه در این بازی حضور داشت، علاوه بر دو‌ توپ‌گیری عالی که به ارسال پاس گل‌های دوم و سوم اینتر از سوی او منتهی شد، گل چهارم تیمش را نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا با ثبت یک گل و دو‌ پاس گل و کسب نمره ۹.۱ از ۱۰، جایزه برترین بازیکن زمین را از آن خود کند.


نامزدهای بهترین بازیکن هفته دوم این تورنمنت
عکس : نامزدهای بهترین بازیکن هفته دوم این تورنمنت

اما این پایان کار نبود، و با اتمام بازی‌های هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانا اروپا مهدی طارمی ستاره ایرانی اینتر بواسطه نمایش درخشانش مقابل ستاره سرخ، نامزد بهترین بازیکن هفته دوم این تورنمنت شد تا در آستانه کسب افتخاری بزرگ در فوتبال اروپا قرار بگیرد. افتخاری که شاید هیچ‌یک از بازیکنان ایرانی در این سطح نصیبشان نشده باشد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین