با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
میکس فولد ۴ و میکس فلیپ گوشی های تاشو شیائومی این ماه معرفی خواهند شد
عکس : میکس فولد ۴ شیائومی

مدت نسبتا زیادی است که منتظر گوشی‌های تاشو جدید Xiaomi هستیم. امروز به صورت رسمی تایید شده که شیائومی میکس فولد ۴ و میکس فلیپ این ماه معرفی خواهند شد. گوشی تاشو بزرگ Xiaomi Mix Fold 4 و گوشی تاشو کوچک Xiaomi Mix Flip نام خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار موبایل سایت شات ایکس و به نقل از ترنجی بنیانگذار و مدیر عامل شیائومی یعنی آقای لی جون رسما اعلام کرد که این شرکت گوشی‌های تاشو Mix Fold 4 و Mix Flip را در ماه جاری میلادی عرضه خواهد کرد.

همچنین افزود که این گوشی‌ها اولین محصولاتی هستند که در کارخانه هوشمند جدید شیائومی در چانگپینگِ پکن تولید می‌شوند.

این کارخانه هوشمند جدید شیائومی ۸۱ هزار متر مربع است و قادر به تولید 10 میلیون گوشی پرچمدار در سال خواهد بود. شیائومی 2.4 میلیارد یوان (حدود 330 میلیون دلار) سرمایه گذاری کرده و تلاش داشته تا یک خط تولید خاص باشد.

این کارخانه دارای چیزی است که آن‌ها آن را پلتفرم تولید هوشمند می نامد. ادعا می‌شود که این خط تولید می‌تواند تصمیمات مستقل بگیرد و آنها را برای بهبود فرآیندها اجرا کند. شیائومی به تفصیل توضیح داد که این شامل تشخیص مشکلات تجهیزات و حتی خرید خودکار مواد خام و قطعات است.

ما فعلا هفته اول ماه جاری میلادی یعنی جولای را پشت سر گذاشته‌ایم. طی هفته‌های آتی احتمالا تیزرهای بیشتری درباره این محصولات Xiaomi داشته باشیم.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین