بویینگ امیدوار است از طریق زیرمجموعه خود یعنی Wisk Aeroتا ۲۰۳۰ میلادی راه حلی برای مشکل ترافیک شهری ارائه کند.
برایان یوتکو مدیر ارشد اجرایی ویسک آئرو اعلام کرد مشغول همکاری با رگولاتورهای آمریکایی است تا تاکسی هوایی بدون خلبان آن در دهه جاری مسافران را جابه جا کند.
یوتکو در نمایشگاه هوایی فارن بورو اطلاعاتی درباره برنامه های شرکت برای تاکسی های هوایی اعلام کرده است. با وجود ادعای بلندپروازانه یوتکو، صنعت تاکسی های پرنده با مشکلات فناورانه از جمله توسعه باتری های بیشتر برای توانمند سازی شرکت ها برای انجام چندسفر با یک بار شارژ روبرو ساست.
به گزارش سرویس اخبار خودرو سایت شات ایکس و به نقل از اینترستینگ انجینرینگ بویینگ امیدوار است از طریق زیرمجموعه خود یعنی Wisk Aeroتا ۲۰۳۰ میلادی راه حلی برای مشکل ترافیک شهری ارائه کند.
برایان یوتکو مدیر ارشد اجرایی ویسک آئرو اعلام کرد مشغول همکاری با رگولاتورهای آمریکایی است تا تاکسی هوایی بدون خلبان آن در دهه جاری مسافران را جابه جا کند.
یوتکو در نمایشگاه هوایی فارن بورو اطلاعاتی درباره برنامه های شرکت برای تاکسی های هوایی اعلام کرده است. با وجود ادعای بلندپروازانه یوتکو، صنعت تاکسی های پرنده با مشکلات فناورانه از جمله توسعه باتری های بیشتر برای توانمند سازی شرکت ها برای انجام چندسفر با یک بار شارژ روبرو ساست.