با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
سه کتابی که می‌تواند شما را میلیاردر کند
عکس : کتاب و ثروت

شبکه آمریکایی سی‌ان‌بی‌سی در گزارشی به معرفی سه کتاب پرداخته که منبع الهام و موفقیت حرفه‌ای و ثروت هنگفت برای مدیران عامل و سرمایه‌گذاران بزرگ بوده است.

این گزارش نتیجه گرفته که اگر این سه کتاب با دقت خوانده و مطالعه شوند، می‌توانند زندگی حرفه‌ای فرد را به سمت بهتر تغییر دهند.

براساس این گزارش، این سه کتاب " هدفمند " می‌توانند زندگی شما را تغییر دهند و به شما کمک کنند تا "شکوفا شوید"، همانطور که تعدادی از مدیران عامل شرکت‌ها اتفاق نظر دارند.

به گزارش سرویس اخبار سرگرمی و وب گردی سایت شات ایکس و به نقل از العین بیل گیتس میلیاردر، پس از خواندن کتاب «چگونه یک شخص را بشناسیم» نوشته دیوید بروکس، ستون‌نویس نیویورک تایمز، یاد گرفت چگونه روابطش را عمیق‌تر کند و ارتباط‌گر بهتری باشد.

ریچارد برانسون میلیاردر گفته است که شش کتاب مختلف زندگی او را تغییر داده‌اند، از کتاب‌های خاطرات گرفته تا رمان‌های خودیاری.

جاسمین مک‌کال، کارآفرینی که ماهانه ۱۴۳ هزار دلار درآمد دارد، می‌گوید کتاب‌ها به او در راه‌اندازی کسب و کارش، یک شرکت مشاوره شغلی به نام PayBump، کمک کرده‌اند.


۱. " خاطرات شیلا جانسون ": این کتاب داستان جانسون را روایت می‌کند که به عنوان یک مدیرعامل زن در صنعتی مردانه تلاش می‌کند جایگاه خود را تثبیت کند. دریل مک‌کیساک، بنیانگذار و مدیرعامل یک شرکت ساختمانی، می‌گوید این کتاب برای او بسیار الهام‌بخش بوده است.

۲. " هدفمند ": کورتنی آلستون لیمون، مربی محل کار و پژوهشگر شادی، این کتاب را برای هر کسی که در تعریف معنای شادی مشکل دارد، توصیه می‌کند. این کتاب شامل آزمونی برای سنجش سطح پایه شادی شما و استراتژی‌هایی برای یافتن رضایت در زندگی است.

۳. " هرگز اختلاف را تقسیم نکنید ": جویس جوان وست، مربی اجرایی و مشاور توسعه حرفه‌ای، این کتاب را که توسط کریس وُس، مذاکره‌کننده سابق گروگان‌گیری FBI نوشته شده، توصیه می‌کند. این کتاب مذاکرات پرخطر را تجزیه و تحلیل می‌کند و نکات مفیدی برای زندگی روزمره ارائه می‌دهد.

این کتاب‌ها می‌توانند به خوانندگان کمک کنند تا مهارت‌های رهبری، شادی و مذاکره خود را بهبود بخشند و در نهایت به موفقیت حرفه‌ای و شخصی دست یابند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین