با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تبدیل خودرو‌های معمولی به برقی
عکس : تبدیل خودرو‌های معمولی به برقی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از یورونیوز، مانع اصلی بر سر راه رانندگانی که طرفدار انتخاب‌های دوستدار محیط زیست هستند و قصد دارند خودرو‌های برقی بخرند، هزینه بالای این خودروهاست. حالا استارت‌آپ ای-ریولت (e-Revolt) با تغییر باتری می‌تواند هزینه این تصمیم را پایین بیاورد و و زمان انتظار مشتری را به کمتر از هشت ساعت کاهش دهد.

تبدیل خودرو‌های پرمصرف سوخت فسیلی به خودرو‌های برقی، مفهوم جدیدی نیست و با طرح استارت‌آپ ای-ریولت حتی خودرو‌های قدیمی نیز قابل نوسازی مجدد برای سازگاری با محیط زیست هستند.

تیمو والدن (Timo Walden)، مدیر پروژه ای-ولت و یکی از اولین سرمایه‌گذاران این شرکت، توضیح داد: «ما موتور احتراقی خودرو‌ها را بیرون می‌آوریم و موتور جدید را در قاب موتور قدیمی قرار می‌دهیم و اجزای آن را تعویض می‌کنیم و سپس خودرو را به طور کامل دیجیتالی می‌کنیم.»

هزینه تبدیل خودرو‌های معمولی به خودرو‌های برقی به روش استارت‌آپ ای-ولت بین ۱۲ تا ۱۵ هزار یورو برآورد شده که برای بسیاری از شهروندان اروپایی مقرون به‌صرفه است.

رولف بلینگ (Rolf Behling) مدیرعامل و سرپرست فنی ای- ریولت به یورونیوز گفت: «ما برای به ثمر رساندن این طرح هزینه و زمان زیادی صرف کرده‌ایم و برای سرعت بخشیدن به آن باید حجم کار و سفارش‌ها افزایش یابد.»

این استارت‌آپ آلمانی تا کنون با ۴۲ خودروساز بزرگ از جمله فولکس واگن، گلف، و آئودی مذاکره کرده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین