با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تحویل غذا با ربات و پهپاد ظرف کمتر از۳۰ دقیقه‌!
عکس : تحویل غذا با ربات و پهپاد ظرف کمتر از۳۰ دقیقه‌!

دنیای فناوری در حال تغییراست و شرکت‌های نوآورمانند سرو ربوتیکس و وینگ اوییشن راه‌های جدیدی برای تحویل کالا و غذا به مشتریان ارائه می‌دهند.

این دوشرکت با ادغام فناوری‌های پیشرفته ربات‌های خودران وپهپاد‌ها، قصد دارند تجربه‌ای جدید و سریع‌تر از تحویل خودکار را به بازار عرضه کنند.شرکت وینگ اوییشن، زیرمجموعه آلفابت (شرکت مادر گوگل)، از سال ۲۰۱۸ در حال استفاده از پهپاد‌های خودران برای تحویل بسته‌های کوچک مانند دارو و غذا به مشتریان در کشور‌های مختلف است.

درهمین حال، سرو ربوتیکس که با پشتیبانی اوبر فعالیت می‌کند، ازربات‌های خودران برای تحویل غذا در پیاده‌روهای آمریکا استفاده کرده و تاکنون ده‌ها هزار تحویل موفق انجام داده است.

به گزارش سرویس اخبار پهپاد سایت شات ایکس و به نقل از کلیک جام جم اکنون این دو شرکت تصمیم به همکاری گرفته‌اند تا خدمات تحویل در دالاس تگزاس را ارتقا دهند.

در پروژه جدید،ربات‌های سرو،سفارش‌ها را از رستوران‌ها دریافت کرده و به ایستگاه‌های پهپاد وینگ منتقل می‌کنند. سپس پهپاد‌ها این سفارش‌ها را به مقصد نهایی درشعاع شش مایلی تحویل می‌دهند که تجربه‌ای سریع و چندوجهی از تحویل خودکار را فراهم می‌کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین