با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
DJI پهپاد پرچم‌دار Mavic 3 Pro‌ را با دوربین سه‌گانه معرفی کرد
 + ویدیو
عکس : پهپاد Mavic 3 Pro‌ با دوربین سه‌گانه
پهپاد Mavic 3 Pro‌ در واقع نسخه بهبودیافته Mavic 3 محسوب می‌شود. DJI یک دوربین تله‌فوتو بهتر و یک دوربین جدید زوم میدرنج به آن اضافه کرده تا با اولین پهپاد با دوربین سه‌گانه مواجه باشیم.

مشخصات DJI Mavic 3 Pro

سنسور اصلی این پهپاد ۲۰ مگاپیکسلی و از نوع چهارسوم با لنز ۲۴ میلی متری هسل‌بلاد و دیافراگم متغیر f/2.8-11 است؛ درست مثل نسل پیش. این دوربین امکان فیلم‌برداری ProRes با وضوح 5.1k و نرخ فریم 50fps و همچنین DCI 4J و 4K با نرخ 120fps و با فرمت ده بیتی D-Log را دارد.
سنسور اصلی همچنین ۱۲.۸ استاپ دامنه دینامیکی داشته و از فناوری رنگ طبیعی HNCS هاسل‌بلاد استفاده می‌کند تا رنگ‌ها بدون نیاز به ویرایش دقیق باشند. دوربین جدید Mavic 3 Pro‌ اما ۴۸ مگاپیکسلی با اندازه سنسور ۱/۱.۳ اینچی، دیافراگم f/2.8 و بزرگنمایی 3X انتخاب شده است. این دوربین ویدئوهای 4K را با نرخ 60fps با فرمت D-Log ثبت کرده و می‌تواند تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی نیز بگیرد. دوربین سوم برای بزرگنمایی بیشتر از یک سنسور جدید ۱۲ مگاپیکسلی ۱/۲ اینچی با لنز ۱۶۶ میلی‌متری 7X و دیافراگم f/3.4 استفاده می‌کند. این دوربین نیز می‌تواند با وضوح 4K و نرخ 60fps فیلم‌برداری کند. در مقابل پهپاد Mavic 3 یک دوربین با زوم ۱۶۲ میلی‌متر و دیافراگم f/4.4 داشت. این سنسور همچنین امکان فیلم‌برداری ۱۰ بیتی ProRes یا ۸ بیتی H.264/H.265 را نیز دارد. دوربین سه‌گانه Mavic 3 Pro روی یک گیمبال لرزش‌گیر سه‌محوه قرار گرفته است. این پهپاد همچنین با سنسورهایی در همه جهات برای جلوگیری از برخورد با موانع عرضه می‌شود. به لطف فناوری +O3 شرکت DJI این پهپاد می‌تواند فید ویدئویی زنده 1080/60p را تا فاصله ۱۵ کیلومتری برایتان نمایش دهد. دوام شارژ باتری تفاوتی نکرده و Mavic 3 Pro می‌تواند تا ۴۳ دقیقه پرواز کند. برخی از ویژگی‌های هوشمند این پهپاد هم موارد زیر هستند:
  • Waypoint Flight: تنظیم مسیر پرواز از پیش
  • Cruise Control: حرکت پهپاد به هر سمتی بدون نیاز به کنترل دستی
  • Advanced Return to Home: بازگشت خودکار پهپاد با قابلیت عبور از میان موانع
  • FocusTrack: دوربین‌های اصلی و تله‌فوتو مدیوم می‌توانند روی یک سوژه فوکوس را قفل کنند
  • QuickShots: پریست‌های پیش‌فرض برای فیلم‌برداری خودکار
  • MasterShots: فیلم‌برداری و ویرایش خودکار ویدئو

قیمت دی‌جی‌آی مویک ۳ پرو

پهپاد پرچم‌دار جدید DJI قرار است با قیمت ۲۲۰۰ دلار با کنترلر DJI RC به بازار عرضه شود. قیمت پکیج Fly More Combo و همین پکیج با کنترلر RD Pro نیز به ترتیب ۳۰۰۰ و ۳۹۰۰ دلار تعیین شده است. DJI همچنین یک نسخه خاص با یک ترابایت حافظه SSD داخلی را نیز با قیمت ۴۸۰۰ دلار عرضه می‌کند.
ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین