با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
سود ۱۰۰ برابری معامله‌گر ناشناس از خرید یک میم کوین
عکس : سود ۱۰۰ برابری معامله‌گر ناشناس از خرید یک میم کوین

به‌ گزارش تک‌ناک، این معامله‌گر ناشناس توانسته است با سرمایه‌گذاری در میم کوین «فرست نیرو» با نماد اختصاری NEIRO به سود حیرت‌آوری دست پیدا کند.

به گزارش سرویس اخبار ارز دیجیتال سایت شات ایکس و به نقل از تکناک رسانه کریپتودنس می‌نویسد که داده‌های برگرفته از پلتفرم تحلیلی آرخام نشان می‌دهد که معامله‌گری ناشناس با سرمایه‌گذاری تنها ۱۶,۶۵۰ دلار توانسته طی ۸ هفته، ارزش سبد سرمایه خود را به ۱/۸ میلیون دلار برساند.

از قرار معلوم، استراتژی او این بوده که در ۴۸ ساعت اولیه عرضه میم کوین NEIRO دست به خرید آن بزند و از افزایش قیمت اولیه آن منتفع شود. زمانی که این میم کوین در صرافی بایننس فهرست شد، استراتژی این فرد با نتیجه‌ای شگفت همراه بود و سود سرشاری را نصیب او کرد.


یکی از معامله‌گران فعال در حوزه رمزارزها با خرید یک میم کوین نوپای بازار، با کسب سود ۱۰۰ برابری توانسته است به جمع میلیونرهای رمزارزی راه پیدا کند.
عکس : یکی از معامله‌گران فعال در حوزه رمزارزها با خرید یک میم کوین نوپای بازار، با کسب سود ۱۰۰ برابری توانسته است به جمع میلیونرهای رمزارزی راه پیدا کند.

مشخص است که این معامله‌گر در حال‌حاضر بیش از ۴/۵۹۹ میلیارد واحد توکن نیرو به ارزش بیش از ۱/۸ میلیون دلار در اختیار دارد.

میم کوین نیرو پیش‌تر در اوایل ماه اوت روانه بازار شد و پس از اعلام خبر فهرست‌ شدن زودهنگام آن در صرافی بایننس در کانون توجه فعالان بازار رمزارزها قرار گرفت.

انتشار این خبر باعث شد تا نیرو در طول تنها چند ساعت، رشد قیمتی دست‌کم ۷۰۰ درصدی را تجربه کند و ارزش بازار آن از مرز ۱۵۰ میلیون دلار فراتر رود.

این توکن از زمان عرضه، رشد حداقلی ۸,۴۰۰ درصدی را تجربه کرده است و هم‌اکنون در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۳۹ دلار دادوستد می‌شود.

فهرست‌شدن میم کوین نیرو در صرافی بایننس، حرف‌وحدیت‌هایی را در محافل رمزارزی به راه انداخت. پیش‌تر این صرافی نسبت به پذیرش رمزارز مشابهی با نیرو اقدام کرده بود که به سردرگمی معامله‌گران انجامید.

این وضعیت با ظاهرشدن سروکله چندین رمزارز با نام و نمادی مشابه با نیرو بغرنج‌تر شد، تا آنجا که فعالان بازار در شناسایی میم کوین اصلی دچار ابهام شدند.

در مجموع وقوع این رویداد و سود سرشار معامله‌گر ناشناس از دادوستد میم‌کوینی نوپا نشان می‌دهد که بازار رمزارزها علاوه‌بر آنکه می‌تواند زیان‌های جبران‌ناپذیری را روی دست معامله‌گران باقی بگذارد، سرشار از فرصت‌ها برای به‌دست‌ آوردن سودهای هنگفت است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین