طبق رای دادگاه فدرال در ماه ژوئن درخصوص شکایت رگولاتور رقابت این کشور از دل، این شرکت به گمراه کردن مشتریان درباره قیمت ها یا تخفیف مانیتورهای اضافی در وب سایتش محکوم شد.
لیزا کارور کمیسیونر رقابت و کمیسیون مصرف کننده استرالیا در این باره می گوید: رای دادگاه پیامی مهم برای کسب و کارهایی دارد که بیانیه های اشتباه درباره قیمت ها یا تخفیف ها ارائه می کنند زیرا علاوه بر آنکه نقض قانون مصرف کننده است، جریمه های کلانی در برخواهد داشت.
واحد دال در استرالیا بین آگوست ۲۰۱۹ تا دسامبر ۲۰۲۱ میلادی بیش از ۵۳۰۰ مانیتور اضافی با تخفیف هایی زیاد فروخت. به گفته سخنگوی این شرکت، اکنون دل مجبور است با مشتریانی که تحت تاثیر این فرایند قرار گرفتند همکاری کند و علاوه بر بازپرداخت وجه و سود پول آنها گام هایی برای ارتقای فرایند قیمت گذاری ارائه کند تا تضمین شود چنین اشتباهی دوباره رخ نمی دهد.