با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
5 دلیل برای تماشای فیلم پرهیجان «ایندیانا جونز5» با بازی هریسون فورد
عکس : فیلم ایندیانا جونز5

اسپیلبرگ اگر میراثی گران‌بهاء در تاریخ سینما از خودش به‌جای گذاشته باشد قطعاً بخشی از آن به‌خاطر انتقال هیجانی است که سری فیلم‌های « ایندیانا جونز » در مخاطبان ایجاد کرد و از این نظر سینما دوستان حتماً مدیون این اسطوره تاریخ سینما خواهند بود. حالا بعد از سال‌ها پنجمین فیلم از این سری اکران شده، « ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت »، فیلمی که نشان می‌دهد پایانی بر هیجان و جذابیت این دنیای دوست داشتنی نیست. فیلم داستانی مستقل از دیگر فیلم‌های این سری دارد و در این مطلب 5 دلیل داریم که تماشای آن برای همه سینما دوستان ضرور است. راستی می‌توانید فیلم را بدون نیاز به خرید اشتراک، با نت همراه از این لینک تماشا کنید:

1) داستانی جذاب و نفس‌گیر| داستان «ایندیانا جونز» 5 در سال 1944 و اواخر جنگ جهانی دوم شروع می‌شود. جایی که جونز و همکارش می‌خواهد یک شیء باستانی را از چنگ غارت نازی‌ها نجات دهند اما متوجه می‌شوند دست آلمان‌ها به یک عتیقه که ساخت ارشمیدس است رسیده، عتیقه‌ای که قابلیت ایجاد و پیش‌بینی ناهنجاری‌های زمانی را دارد و می‌تواند سرنوشت جنگ را تغییر دهد. در فعل و انفعالی عتیقه گم می‌شود و سال‌ها بعد در حالی‌که جونز پیر شده دخترخوانده‌اش سراغش می‌آید و می‌گوید در جست‌وجوی همان گردانه سرنوشت است و این آغازی است بر یک ماجراجویی پرخطر و نفس‌گیر، چون خیلی‌ها دنبال این دستگاه باستانی و شگفت‌انگیز هستند. برای تماشا با دوبله اختصاصی کلیک کنید

2) تیم بازیگران بی‌نقص| از هریسون فورد که انگار پیرشدنی نیست بگیرید تا آنتونیو باندراس، جان ریس، توبی جونز و از همه مهم‌تر فیبی والربریج بازیگر محبوب سریال «فلی بگ»، همه در این فیلم حضور دارند.

3) اکشن پرالتهاب و خوش‌ریتم| فیلم از لحظات اولش ریتمی تند دارد طوری‌که اگر لحظه‌ای سر برگردانید بخش جالبی از داستان را از دست می‌دهید. از مبارزه روی سقف قطار بگیرید، تا زد و خورد و تعقیب و گریز در خیابان‌های باریک و خطرناک شهر طنجه مراکش. فیلم لحظه‌ای شما را راحت نمی‌گذارد و مدام در تکاپوست.

4) کارگردانی توانمند| جیمز منگولد با «هویت»، «ولورین» و «لوگان» نشان داد کارنامه پرباری دارد تا در این قسمت جایگزین اسطوره‌ای مثل اسپیلبرگ شود. سرمایه‌گذار این فیلم هم دیزنی است که توانسته بودجه لازم برای ساخت یک فیلم پرخرج را در اختیار منگولد قرار دهد. برای تماشا با دوبله اختصاصی کلیک کنید

5) پای لوکاس و اسپیلبرگ در میان است| جرج لوکاس سازنده سری معروف «جنگ ستارگان» و اسپیلبرگ کارگردان بی‌بدیل تاریخ سینما، تهیه‌کنندگان اجرایی و مشاوران کارگردان هستند تا گروهی بی‌نظیر پشت دوربین باشند و ایده‌پردازی کنند و زمینه ساخت یک اثر تماشایی و پرهیجان فراهم شود که با دوبله فارسی اختصاصی از لینک زیر در اختیار شماست تا لذت ببرید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین