با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
خودرو شیائومی SU7 باعث تصادفی مرگبار شد
عکس : خودرو شیائومی SU7
.

به‌تازگی، تصادف خودرو شیائومی SU7 در کشور چین باعث مجروح شدن سه نفر و فوت یک نفر شده است. ظاهراً، از کنترل خارج شده این خودرو برقی، چنین حادثه‌ای را به‌وجود آورده است.



به گزارش سرویس اخبار خودرو سایت شات ایکس و به نقل از ترنجی در حالی که گزارش های خبری مدعی شده‌اند که خودرو مقصر بوده است، اما شیائومی چیز دیگری می گوید. در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.



شیائومی ادعا می‌کند که خودرو برقی SU7 مقصر این تصادف نیست

شیائومی SU7
عکس : شیائومی SU7

اوایل امروز، شیائومی بیانیه‌ای رسمی را به اشتراک گذاشت که تصادف خودرو برقی SU7 را تأیید می‌کند. این برند اعلام کرد که در تحقیقات خود با پلیس همکاری فعال دارد. این برند همچنین تحقیقات خود را در مورد آنکه آیا شیائومی SU7 در این حادثه مرگبار مقصر بوده یا نه، آغاز کرده است. به گزارش خبرگزاری های محلی، این خودرو الکتریکی پریمیوم شیائومی، هنگام خروج از پارکینگ ناگهان کنترل خود را از دست داده و با سرعت به سوی سایر وسایل نقلیه و عابران پیاده‌ای که در مسیر بوده‌اند، رفته است.

مطابق با گزارش Gizmochina، تصادف خودرو شیائومی SU7 باعث کشته شدن یک نفر، و مجروح شدن سه نفر دیگر شده است. اما شیائومی ادعا می‌کند که این خودرو مقصر نبوده است. در بیانیه این شرکت ادعا شده که پلیس اطلاعات پشتیبان خودرو را بازیابی کرده که تأیید می‌کند Xiaomi SU7 در زمان تصادف در شرایط عادی بوده است. عملکرد پدال ترمز و پدال گاز در شرایط بهینه بوده‌اند. شیائومی ادعا می‌کند که با پلیس همکاری نزدیکی داشته و اطلاعات جدید را به موقع منتشر خواهد کرد.

شیائومی سپس به رسانه های چینی پاسخ داد و از آنها به دلیل پوشش عجولانه این حادثه انتقاد کرد زیرا بدون داشتن اطلاعات دقیق از عباراتی مانند «خودروی خارج از کنترل» و «خرابی ترمز» استفاده کردند. در پایان، این شرکت اعلام کرد که با مالک خودرو و قربانیان، برای پیامد های این حادثه مرگبار، همکاری می‌کند. احتمالاً شیائومی در آینده اطلاعات بیشتری را درباره این حادثه به‌اشتراک خواهد گذاشت.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین