با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
قیمت و شرایط فروش تیگو ۷ پرو پرمیوم با اقساط 60 ماهه و تحویل 90 روز
عکس : تیگو ۷ پرو پرمیوم

شرکت مدیران خودرو امروز در تاریخ 26 دی ماه قیمت و شرایط فروش جدیدترین مدل خودروی تیگو 7 پرو پرمیوم را به صورت رسمی اعلام نمود.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی این شرکت، قیمت مصوب برای خرید نقدی این خودروی کراس اوور مبلغ 1 میلیارد و 500 میلیون تومان تعیین شده است. همچنین، شرایط ویژه فروش ا قساط ی نیز برای تسهیل خرید این خودرو ارائه گردیده است.

بر این اساس، مشتریان می‌توانند با پرداخت حداقل 60 درصد از کل هزینه به عنوان پیش‌پرداخت و دریافت تسهیلات با بازپرداخت تا سقف 60 ماه، نسبت به خرید خودروی جدید تیگو 7 پرو پرمیوم اقدام نمایند. میزان سود انصراف در صورت فسخ قرارداد نیز 12 درصد تعیین شده و زمان تحویل خودرو نیز حداکثر 90 روز کاری پس از ثبت سفارش اعلام گردیده است.

جدول قیمت و شرایط فروش تیگو ۷ پرو پرمیوم دی 1402

تیگو 7 پرو پریمیوم خودرو
15,000,000,000 مبلغ خودرو (ریال)
سفید، مشکی صدفی، نوک مدادی رنگ‌های فعال
حداقل 60 درصد پیش پرداخت منعطف
حداکثر 40 درصد تسهیلات منعطف
12، 24، 36، 48، 60 ماهه مدت اقساط
23 نرخ سود تسهیلات (درصد)
12 درصد سود انصراف (درصد)
90 روزه کاری پس از تکمیل وجه / تایید اقساط اعتباری زمان تحویل

مشخصات فنی تیگو ۷ پرو پرمیوم

تیگو ۷ پرو پرمیوم تفاوت فنی با مدل قبلی خود ندارد و همچنان از موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر بهره می‌برد که حداکثر توان ۱۵۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می‌کند. قدرت توسط گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

اما تفاوت اصلی این مدل با نسخه قبلی در امکانات آن است. تیگو ۷ پرو پرمیوم به آینه‌های الکتروکرومیک مجهز شده است که در نسخه قبل وجود نداشت. همچنین سنسور نقطه کور و رادار خط خوان و هشدار برخورد از عقب به این نسخه اضافه شده‌اند. علاوه بر این، سنسور باران و سنسور پارک جلو نیز برای اولین بار به این مدل اضافه شده‌اند.

از دیگر امکانات تیگو ۷ پرو پرمیوم می‌توان به ۶ کیسه هوای ایمنی، سیستم کنترل پایداری و کشش، دنده‌ای الکترونیکی، دوربین دید ۳۶۰ درجه، دوربین دنده عقب داینامیک، کروز کنترل، سنسور نور، صندلی‌های برقی راننده و شاگرد، گرمکن صندلی‌های جلو، شارژر بی‌سیم، سیستم تهویه اتوماتیک دو منطقه‌ای، نورپردازی داخلی، دکمه استارت، ورود بدون کلید، سقف پانوراما و استارت از راه دور اشاره کرد که در مدل قبلی نیز وجود داشتند.

بنابراین، تیگو ۷ پرو پرمیوم نسبت به نسل قبلی خود از امکانات بیشتری بهره‌مند شده است تا جایگاه بالاتری در بازار خودروهای شهری داشته باشد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین