با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
اپلیکیشن ChatGPT برای ویندوز عرضه شد
عکس : اپلیکیشن ChatGPT ویندوز

اپلیکیشن ChatGPT به ویندوز راه پیدا کرد. استارتاپ OpenAI امروز اعلام کرد که پیش‌نمایش نسخه اختصاصی ChatGPT برای و‌یندوز را در دسترس کاربران قرار داده است، البته درحال‌حاضر تنها مشترکین سرویس‌های پولی ChatGPT به این اپلیکیشن دسترسی دارند.

به گزارش سرویس اخبار هوش مصنوعی سایت شات ایکس و به نقل از دیجیاتو OpenAI در وبلاگ خود توضیح می‌دهد برنامه‌ای که هم‌اکنون می‌توانید از مایکروسافت استور دانلود کنید، نسخه اولیه است و «تجربه کامل» آن در اواخر سال منتشر خواهد شد.


قابلیت‌های نسخه ویندوز ChatGPT

درست مانند نسخه مک، برنامه ویندوز ChatGPT به شما اجازه می‌دهد تا در یک پنجره اختصاصی از چت‌بات مجهز به هوش مصنوعی سؤال بپرسید. همچنین با کلیدهای میانبر Alt + Space می‌توانید به برنامه دسترسی پیدا کنید.

نسخه ویندوز ChatGPT
عکس : نسخه ویندوز ChatGPT

همچنین از طریق این برنامه که روی اکثر دستگاه‌های ویندوز 10 قابل استفاده است، می‌توانید فایل‌ها و عکس‌های خود را در Chat‌GPT آپلود کنید و به پیش‌نمایش مدل o1 این شرکت با قابلیت «استدلال» دسترسی داشته باشید. البته هنوز برخی قابلیت‌های نسخه موبایل، مانند حالت صوتی پیشرفته در ویندوز وجود ندارد.

همان‌طور که گفتیم، در‌حال‌حاضر فقط مشترکین Chat‌GPT Plus ،Enterprise ،Team و Edu می‌توانند از برنامه ویندوز ChatGPT استفاده کنند، اما OpenAI قصد دارد تا در اواخر سال جاری آن را در دسترس تمام کاربران قرار دهد.

این شرکت در ژوئن امسال نسخه مک ChatGPT را منتشر کرد و در همان زمان یک آسیب‌پذیری امنیتی از برنامه کشف شد که مکالمات کاربران را در فایل متنی ساده و محافظت‌نشده ذخیره می‌کرد. OpenAI البته این مشکل را برطرف کرده و اکنون داده‌های ذخیره‌شده را رمزگذاری می‌کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین