با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
قیمت نهایی هوندا سیتی در مبادی ورودی اعلام شد
عکس : هوندا سیتی

سدان هوندا City یکی از جدیدترین خودروهای وارداتی است که توسط آذریوردسال در دسترس مشتریان ایرانی قرار می‌گیرد. این ماشین در ابتدای خردادماه به طور علی‌الحساب ۱.۷ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شد، ولی حالا شرکت واردکننده، قیمت نهایی هوندا سیتی را در مبادی ورودی اعلام کرده است.

به گزارش سرویس اخبار خودرو سایت شات ایکس و به نقل از خودرو بانک بر اساس گزارش آذریوردسال، هوندا City با قیمت مبادی ورودی ۱ میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان در سامانه یکپارچه فروش به عرضه درمی‌آید.

سدان کامپکت و جمع و جور هوندا سیتی، در کارخانه هندوستان به تولید رسیده است، ولی دوام و کیفیت آن همانند سایر محصولات ژاپنی است. این ماشین ظاهری مدرن و امروزی داشته و به راحتی می‌تواند نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب کند.

هوندا سیتی وارداتی آذریوردسال به پیشرانه ۱.۵ لیتری مجهز است که ۱۲۱ اسب بخار قدرت و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس CVT به چرخ‌های جلو وارد می‌کند. این ماشین در مدت‌زمان ۱۰.۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و شتاب آن چندان هیجان‌انگیز نیست. با این حال مصرف سوخت بهینه (۶.۲ لیتر در هر صد کیلومتر)، دوام و کیفیت ساخت، نقاط قوتی هستند که سیتی را به یک گزینه عالی و مطمئن برای خرید تبدیل می‌کنند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین