با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
مینی کوپر S مدل ۲۰۲۵ با پیشرانه ۲۰۱ اسب بخاری وارد بازار می شود
عکس : مینی کوپر S مدل ۲۰۲۵
.

شرکت مینی از هاچبک جذاب و اسپرت کوپر S در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی کرد. مینی کوپر S مدل ۲۰۲۵ به لطف پیشرانه بنزینی قدرتمند خود پتانسل بالایی در جذب مشتریان خواهد داشت.

مشخصات فنی

نیروی مینی کوپر S مدل ۲۰۲۵ توسط پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ تأمین می شود. این موتور به لطف پرخورانی توانایی تولید ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد.



به گزارش سرویس اخبار خودرو سایت شات ایکس و به نقل از آخرین خودرو نیروی این موتور از طریق گیربکس هفت سرعته دو کلاچه خودکار به سمت چرخ های محور جلو انتقال می یابد. با اتکا به این مشخصات، مینی کوپر S جدید شتابی ۶.۳ ثانیه ای دارد.

 قیمت مینی کوپر S

محصول جذاب مینی برای مشتریان ارزان تمام نمی شود! این هاچبک ریزجثه در تریم پایه ۳۳,۱۹۵ دلار قیمت دارد که البته ۹۹۵ دلار بابت هزینه های مربوط به حمل و تحویل به آن اضافه خواهد شد. در تریم پایه سیگنچر (Signature) این خودرو روی رینگ های ۱۷ اینچی حرکت می کند. در داخل کابین، مینی کوپر S به یک نمایشگر مرکزی ۹.۴ اینچی مجهز است. این نمایشگر نقش یک مرکز کنترل را دارد و تمامی اطلاعات مربوط به وضعیت رانندگی و سیستم سرگرمی از طریق آن ارائه می شود. فرمان و صندلی های این هاچبک تند و تیز انگلستانی در حالت استاندارد دارای گرمکن هستند. نکته عجیب اینکه پوشش صندلی ها پارچه ای است.

در تریم پایه سیگنچر امکاناتی مثل سیستم هداپ دیسپلی، مونروف پانورامیک و مجموعه ای از تکنولوژی های کمکی راننده به صورت استاندارد موجود هستند. از جمله این تکنولوژی ها باید به مواردی مثل دوربین عقب، کروز کنترل فعال، چراغ های جلوی خودکار و دستیار پارک اشاره کرد.

در تریم سیگنچر پلاس که ۲,۴۰۰ دلار قیمت بیشتری دارد، رنگ سقف متفاوت از بدنه می شود. این تریم با رنگ ها و رینگ های متنوع تر و همچنین تکنولوژی های بیشتری قابل انتخاب است. تریم پرچمدار مینی کوپر S آیکونیک نام دارد. این تریم از امکاناتی مثل مسیریاب مبتنی بر واقعیت افزوده، صندلی های برقی و سیستم صوتی با کیفیت تر بهره می برد. این نسخه در مقایسه با تریم پایه ۴,۱۰۰ دلار گران تر است و برای خرید آن باید ۳۷,۲۹۵ دلار پرداخت کرد.

آنطور که شرکت مینی اعلام کرد، کوپر S وارد فاز تولید انبوه شده و از ماه می از طریق نمایندگی های کمپانی به فروش خواهد رسید. این هاچبک جذاب هم اکنون در نمایشگاه خودروی نیویورک در معرض دید عموم قرار گرفته است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین