با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ماشین استثنایی رییس‌جمهور آمریکا حراج شد
عکس : ماشین جو بایدن
.

جو بایدن خودروی منحصربفرد سدان کادیلاک ATS-V 2018 خود را در یک حراجی با مبلغ ۷۷۷۷۶ دلار معادل حدود ۴ میلیارد تومان فروخت.



به گزارش سرویس اخبار خودرو سایت شات ایکس و به نقل از العین شانس تصاحب و خرید اتومبیل یک رییس‌جمهور یا مقام بلندپایه سیاسی معمولا نصیب هرکسی نمی‌شود. اما چند روز قبل جو بایدن رییس‌جمهور آمریکا خودروی منحصربفرد سدان کادیلاک ATS-V 2018 خود را که از زمان معاونت ریاست‌جمهوری در اختیار داشت، در یک حراجی به فروش رساند.

این سدان اسپورت و تمیز سیاه‌رنگ با رینگ‌های برنزی CT4-V بلک وینگ از یک پیشرانه ۳.۶ لیتری V6 توئین توربو مجهز به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک بهره می‌برد.

مجموعه‌ای از ترمزهای برمبو با شش پیستون در جلو و چهار پیستون در عقب به رنگ قرمز برای توقف این ATS-V ریاست‌جمهوری تلاش می‌کنند و تنها ATS-V 2018 در جهان است که در کارخانه به چرم قهوه‌ای Kona مجهز شده تا با رنگ جت بلک و فضای داخلی چوبی تضاد داشته باشد.

این خودروی لوکس که به سفارش جو بایدن ساخته شده، دارای پکیج‌های لوکس و ایمنی، پکیج امنیتی و سیستم تعلیق MagneRide است که در حراجی با قیمت پایه کمتر از ۳۰ هزار دلار ارائه شد، اما در نهایت با رقم ۷۷۷۷۶ دلار معادل حدود ۴ میلیارد تومان به فروش رسید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین