با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
قیمت شاهین اتوماتیک در بازار مشخص شد
عکس : شاهین اتوماتیک

قیمت شاهین اتوماتیک سرانجام با تحویل اولین نمونه های تولیدی در بازار آزاد مشخص شد. این خودرو جدیدترین نسخه از سدان ملی سایپا به حساب می آید.

شاهین اتوماتیک سرانجام در بازار آزاد قیمت خورد. بر اساس آگهی های منتشر شده در پلتفرم های خرید و فروش خودرو، قیمت شاهین اتوماتیک در بازار آزاد ۷۵۰ تا ۷۶۰ میلیون تومان اعلام می شود. این در حالی است که قیمت کارخانه این سدان ۶۴۱ میلیون تومان است و آگهی دهندگان سود بالای ۱۰۰ میلیونی را برای سدانی در نظر گرفته اند که پیشرانه اش ۸ سوپاپ بیشتر ندارد. البته که این اعلام قیمت تا حدی هیجانی است و باید منتظر ماند و دید که در روز های آینده قیمت نهایی این خودرو تا چه میزان تعدیل می شود. جالب است بدانید قیمت تارا اتوماتیک V2 در بازار آزاد در همین محدوده قیمت گذاری می شود و این سوال پیش می آید که یک مشتری چرا باید این مبلغ را برای خریدن شاهین اتوماتیک هزینه کند؟

مشخصات شاهین اتوماتیک

شاهین اتوماتیک به یک پیشرانه ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ توربوشارژ مجهز است که توان تولید نهایت قدرت و گشتاور ۱۰۹ اسب بخار و ۱۷۸ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ ها منتقل می شود و این جعبه دنده قابلیت تعویض ۷ دنده مصنوعی را هم به راننده می دهد. خروجی پیشرانه با آنچه در نسخه دنده ای دیده بودیم هیچ تفاوتی ندارد و هنوز با همان پیشرانه قدیمی طرف هستیم.

در کنار دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم، رینگ آلومینیومی ۱۵ اینچی، سنسور نور، سانروف، تهویه اتوماتیک، دوربین و سنسور پارک عقب، استارت دکمه ای و آینه های تاشو برقی که در شاهین G هم وجود دارد در نمونه اتوماتیک CVT این خودرو امکانات دیگری مانند کروز کنترل و محدودکننده سرعت، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل حرکت در سربالایی و نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی دیده می شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین