با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ژیوان A07 سدان تمام برقی و مدرن چانگان
عکس : ژیوان A07

ژیوان A07 جدیدترین محصول کمپانی چانگان است که قوای محرکه تمام برقی دارد و طراحی آیرودینامیک را در بدنه ارائه می دهد.

ژیوان (Qiyuan) یک برند خودرو های بر پایه انرژی های نو است که تحت مدیریت چانگان قرار دارد. در ۲۶ سپتامبر، چانگان رسماً سدان ژیوان A07 خود را در دو نسخه قدرتی، یعنی تمام برقی و برقی با برد افزوده ، در چین عرضه کرد. A07 اولین مدلی است که تحت نشان ژیوان عرضه شد. ژیوان A07 بر اساس پلتفرم EPA1 چانگان ساخته شده است. این خودرو که به عنوان یک سدان متوسط تا بزرگ معرفی می شود ، ابعاد آن ۴۹۰۵/۱۹۱۰/۱۴۸۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۹۰۰ میلی متر است.

پیکر بندی خارجی و کابین ژیوان A07

این خودرو از طراحی فست بک بهره می برد. درب صندوق عقب را می توان به همراه شیشه عقب به سمت بالا باز کرد. این خودرو بر روی رینگ های پنج پره سوار می شود و بسته به پیکر بندی، لاستیک های ۲۲۵/۵۵ R18 یا ۲۴۵/۴۵ R19، که با دستگیره های درب مخفی تکمیل می شوند، حال و هوای اسپرتی را نشان می دهند. در جلو، نوار نوری از سراسر عرض خودرو می گذرد و دو چراغ را به یکدیگر متصل می کند. به گفته چانگان، آرم ژیوان که از دو ۱ و یک ۰ تشکیل شده است، نشان دهنده مبدا اصلی اعداد است.

فضای داخلی ژیوان A07 با صفحه نمایش کنترل مرکزی ۱۵.۴ اینچی با رزولوشن ۲.۵K و فرمان دو شاخه پایین تخت (دی-کات) که با چراغ های محیطی اطراف کابین تزئین شده است، ساده است. اکثر عملکرد های خودرو در صفحه نمایش با دکمه های فیزیکی بسیار کمی ادغام شده است. در همان زمان، پانل پشت کیلومتر با یک هد آپ واقعیت افزوده جایگزین می شود که می تواند عملکرد هایی مانند ناوبری با واقعیت افزوده را انجام دهد.

سیستم صوتی از ۱۶ بلندگو تشکیل شده است که شامل دو بلندگوی پشتی سر برای راننده است. علاوه بر این، کابین یک “فضای غوطه وری پنج حسی” را ارائه می دهد که از چهار حالت تشکیل شده است: حالت استراحت (خواب + مدیتیشن + سرگردانی ذهن)، حالت تماشای فیلم، حالت آواز خواندن و حالت شادابی. به عنوان مثال، سناریوی چرت زدن به کاربران کمک می کند تا به خواب بروند در حالی که سناریوی مدیتیشن به کاربران کمک می کند تا استرس را از بین ببرند.

مشخصات فنی

هم نسخه های با برد افزوده (EREV) و هم نسخه های تمام الکتریکی از طرح بندی دیفرانسیل عقب استفاده می کنند. نسخه برد افزوده یافته از یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۹۳ اسب بخار و یک موتور الکتریکی عقب با قدرت ۱۶۰ کیلو وات (۲۱۴ اسب بخار) استفاده می کند که می تواند در ۷.۸ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. برد ۲۰۰ کیلومتری نسخه تمام برقی (بر اساس استاندارد CLTC) و برد جامع ۱۲۰۰ کیلومتری (بر اساس استاندارد CLTC) دارد. نسخه تمام الکتریکی ژیوان A07 از یک موتور الکتریکی عقب XTDM27 با حداکثر قدرت ۱۹۰ کیلو وات (۲۵۴ اسب بخار) و حداکثر گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر استفاده می کند که می تواند در ۵.۹ ثانیه از سرعت ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. برد نسخه تمام الکتریکی (بر اساس استاندارد CLTC) 515 کیلومتر است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین