با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
خودروی اپل احتمالا در قلمروی رویاها باقی خواهد ماند!
عکس : خودروی اپل

به نظر می‌رسد خودروی آینده اپل که بسیار در مورد آن صحبت می‌شد با یک شکست دیگر روبرو شده است. مینگ چی کو افشاگر معتبر اپل به تازگی در یادداشت جدیدی که منتشر کرده، گفته که مسیر توسعه این محصول منحرف شده و ممکن است برای بازگرداندن آن به مسیر اصلی، نیاز به ساماندهی مجدد باشد.

Apple Car odyssey has no end in sight

این تحلیلگر معتقد است که با نام رمز پروژه تایتان، آرزوی اپل برای ساخت یک وسیله نقلیه الکتریکی ممکن است در سال‌های آینده به نتیجه نرسد. کو همچنین اظهار کرده که تیم کوک باید در مجموعه‌ای از خریدها غوطه‌ور شود تا بلکه بتواند این پروژه را به مسیر اصلی خود بازگرداند.

به نظر می‌رسد توسعه «Apple Car» در حال حاضر همه چشم‌اندازهای خود را از دست داده است. اگر اپل یک استراتژی خرید برای ورود به بازار خودرو اتخاذ نکند، من شک دارم که خودروی اپل بتواند حتی در سال‌های آینده به تولید انبوه برسد.

به هر حال رانندگی کاملا خودران برای هرکسی یک رویا است و تبدیل شیشه جلوی ماشین به نمایشگر واقعیت افزوده، هر شخصی را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ اما تا زمانی که یک خودروی واقعی با این مشخصات در جاده‌ها و خیابان‌ها ساخته نشود، چنین چیزی به چشم نمی‌آید. با فناوری‌های موجود، انتظار برای چنین محصولی باید فراتر از سال ۲۰۲۶ باشد که البته پیش‌تر هم به در همین دوره زمانی شایعه شده بود.

جذابیت یک خودروی برقی اپل و البته خودمختار، غیر قابل انکار است، اما تاکنون پیشرفت‌ها در این خصوص کند بوده و شکست‌هایی هم در این راه رخ داده است و باید دید اپل چگونه آن را مدیریت می‌کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین