با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
فیلم آئودی ایترون RS e-tron GT هیولای جذاب جاده ها نمایشگاه خودرو مونیخ
عکس : آئودی ایترون RS - GT

آئودی در نمایشگاه خودرو IAA 2023 از خودروی آئودی RS e-tron GT رونمایی کرد و ما نیز اکنون قصد داریم به صورت اختصاصی به بررسی برخی از ویژگی‌های آن بپردازیم؛ ویدیوی این مدل نیز در انتهای مطلب برای شما قرار داده شده است.

در نمای جلویی، همان چراغ‌های معروف آئودی و جلو پنجره کاملا بسته حضور دارند. با یک نگاه به این مدل می‌توان متوجه مرکز ثقل پایین آن شد.

دو موتور الکتریکی قدرتمند با فناوری 800 ولت و سیستم چهار چرخ محرک الکتریکی عملکرد فوق العاده‌ای را در رانندگی تضمین می‌کنند. یک موتور در محور جلو و یک موتور در عقب قادرند قدرتی برابر با 598 اسب بخار تولید کنند.

آئودی RS e-tron GT2 همچنین به سیستم تعلیق عالی و چراغ‌های زیبایی مجهز شده است. یک سیستم ترمز اختیاری با دیسک‌های ترمز سرامیکی تقویت‌شده با فیبر کربن در این خودرو قرار گرفته و می‌توان به راحتی ویژگی‌های آیرودینامیک را تنظیم کرد.

مواد داخلی با کیفیت بالا، چراغ‌های به هم پیوسته عقب، دوخت با رنگ متضاد کابین و سیستم شارژ سریع از جمله امکانات این خودرو به حساب می‌آیند.

در کابین، با دوخت قرمز رنگ حاشیه صندلی‌ها مواجه می‌شویم که با چرم مشکی سراسر محیط داخلی، تضاد زیبایی دارد و بر جذابیت بیشتر کابین می‌افزاید.

صندلی‌ها با چرمی در رنگ سفید عرضه می‌شوند؛ دور فرمان نیز پوشش مخملی و چندین کنترل را می‌بینیم. باتری 800 ولتی لیتیوم یونی که به صورت صاف در زیر بدنه ادغام شده، می‌تواند در هنگام شارژ و رانندگی عملکرد بسیار بالایی را ارائه دهد.

گفته شده که زمان شارژ آن از 5 تا 80 درصد چیزی حدود 22.5 دقیقه خواهد بود.

کمپانی آئودی درباره قیمت این خودرو اینچنین گفت که آئودی RS e-tron GT قرار است با قیمت 142 تا 190 هزار یورو وارد بازارهای جهان شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین