امیرمسعود عابدین: این خودرو قرار است در سال ۲۰۲۴ به ایالات متحده عرضه و قیمتگذاری شود.
All-Terrain جدید دارای جلوپنجره جلو متفاوتی نسبت به مدل سدان است که دارای دو خط با روکش نقرهای Iridium در وسط و نمای پایینی اصلاح شده است.
قوس بالای چرخ دارای روکش خاکستری تیره است. این واگن به صورت استاندارد با رینگهای ۱۸ اینچی عرضه میشود، اما اندازههای ۱۹ و ۲۰ اینچی بهعنوان آپشن در دسترس هستند.
قسمت بار این استیشن واگن، ۲۱.۷ فوت مکعب فضای ذخیره سازی دارد که با جمع کردن صندلیهای عقب میتواند تا ۶۴.۶ فوت مکعب افزایش یابد. در مقایسه، صندوق عقب کلاس E سدان، ۱۹ فوت مکعب فضا دارد. All-Terrain به صورت استاندارد با درب صندوق عقب برقی و پوشش چمدان قابل جمع شدن عرضه میشود.
All-Terrain جدید به عنوان مدل E ۴۵۰ ۴Matic، با پیشرانه هیبریدی ملایم و موتور ۳.۰ لیتری توربوشارژ شش سیلندر خطی با قدرت ۳۷۵ اسببخاری و گشتاور ۵۰۰ نیوتونمتری عرضه میشود. سیستم Boost برقی، قدرت را ۲۳ اسب بخار افزایش میدهد. این استیشن واگن میتواند در ۴.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن به صورت الکترونیکی، به ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.
E-Class All-Terrain به صورت استاندارد با سیستم تعلیق هوای تک محفظه Airmatic مرسدسبنز عرضه میشود.. این سیستم بدون توجه به بار موجود در خودرو، فاصله تا زمین را ثابت نگه میدارد. در حالت Comfort، حدود ۰.۶ اینچ در سرعت های بالاتر از ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت کاهش ارتفاع دارد.
All-Terrain با صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی مرسدس MBUX Superscreen ارائه میشود. این خودرو دارای یک حالت رانندگی خارج از جاده است که نمایشگر کیلومترشمار و مرکزی را برای نشان دادن قطب نما، مختصات طول و عرض جغرافیایی، نشانگر زاویه خودرو و فشار باد لاستیک ها تغییر میدهد.
پکیج سفارشی کمکی راننده، کمکی فرمان فعال، دستیار حفظ بین خطوط فعال، دستیار محدودیت سرعت فعال و کروز کنترل تطبیقی را اضافه میکند.