با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
انتقال تصویر دوربین مداربسته به موبایل
عکس : انتقال تصویر دوربین مداربسته به موبایل

برای انتقال تصویر دوربین مداربسته به موبایل یک سری نرم افزارهای مخصوص این کار وجود دارند که در ادامه ما 6 مورد از بهترین نرم افزارهای این کار را به شما معرفی می کنیم با شات ایکس همراه باشید.

به گزارش سرویس اخبار دوربین عکاسی سایت شات ایکس و به نقل از کلیک جام جم

IVMS۴۵۰۰

IVMS۴۵۰۰
عکس : IVMS۴۵۰۰

www.hikvisioneurope.com

نرم افزارiVMS-۴۵۰۰ یکی از نرم افزارهای انتقال تصویر دوربین مداربسته برای اندروید است که در تلفن همراه با سیستم عامل اندروید (نسخه ۴.۰ یا بالاتر) مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار برای نظارت از راه دور، پخش زنده از دستگاه DVR و NVR، کنترل دوربین تحت شبکه، پخش فایل های ضبط شده، مدیریت تصاویر، کنترل خروجی زنگ هشدار و کنترل دوربین PTZ استفاده می شود.



Hik-Connect

Hik-Connect
عکس : Hik-Connect

www.hik-connect.com

برنامه Hik-connect یک سرویس جدید است که هایک ویژن آن را ارائه کرده است. با کمک این اپلیکیشن می توانید تصاویر مداربسته را به صورت زنده یا بازپخش در هر زمان مکانی مشاهده کنید. همچنین زمانی که آلارم سیستم شما به صدا در می آید این برنامه به وسیله نوتیفیکیشن به شما اطلاع رسانی می‌کند.



HilookVision

HilookVision
عکس : HilookVision

www.hikvision.com/en/support/download/software/hilookvision

نرم افزار HiLookVision در دوربین هایلوک یک نرم افزار چندکاره است که برای دوربین های تحت شبکه، دستگاه‌های DVR ،NVR، دستگاه های دیکودر و اینکودر و … مورداستفاده قرارمی گیرد.ازجمله قابلیت های ویژه این نرم افزار می توان به امکان پخش زنده، ضبط تصاویر مداربسته، امکان جست‌وجو و بازپخش تصاویر از راه دور، بک آپ گیری از فایل ها و … اشاره کرد.



Smart PSS

 Smart PSS
عکس : Smart PSS

www.us.dahuasecurity.com/product/smartpss

شرکت داهوا یکی از شرکت های مطرح دوربین مداربسته است که مشتریان زیادی در سرتاسر دنیا دارد. این شرکت برای مشاهده و مدیریت تصاویر مدار بسته روی گوشی نرم افزار Smart PSS را ارائه کرده است. با استفاده از این نرم افزار امکان نظارت بر تصاویر زنده و ضبط شده برای دوربین‌های داهوا میسر خواهد بود.



iViewer

iViewer
عکس : iViewer

www.vivotek.com/iviewer

از دیگر نرم افزارهای انتقال تصویر دوربین مداربسته می توان نرم افزارiViewer مختص دوربین های ویووتک را نام برد. این نرم افزار به کاربران این دوربین ها این امکان را می دهد تا بتوانند از راه دور به تصاویر مداربسته خود دسترسی داشته باشند. رابط کاربری ساده استفاده از این نرم افزار را بسیار آسان کرده است. کاربران می توانند تا تصاویر بیش از۱۰۰دوربین را به صورت زنده مشاهده کنند.



EZVIZ

دوربین مدار بسته EZVIZ
عکس : دوربین مدار بسته EZVIZ

www.ezviz.com

EZVIZ برنامه منتقل كردن دوربين مداربسته به گوشی است که مدیریت سیستم نظارت تصویری را ازهرمکانی ازدنیا فراهم می‌کند. خوشبختانه این نرم افزار با اکثردستگاه هایDVRوNVR از برندهای موجود سازگاری داشته و ازآنها پشتیبانی می کند. ازجمله قابلیت‌های این برنامه می‌توان‌به امکان مشاهده زنده تصاویر،بازپخش تصاویر،سیستم هشدار تشخیص‌حرکت و…اشاره کرد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین