با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
مسابقه عکاسی رنگی Refocus 2024
عکس : مسابقه عکاسی رنگی Refocus 2024

reFocus یک پلتفرم جدید مسابقه عکاسی محسوب می‌شود که نخستین مسابقه خود را در سپتامبر گذشته با رقابت One Shot آغاز کرد. هدف این پلتفرم ارائه فرصت‌های بیشتر به عکاسان در سراسر جهان برای به اشتراک گذاشتن آثار خود و برنده شدن جوایز مختلف است.

به گزارش سرویس اخبار دوربین عکاسی سایت شات ایکس و به نقل از ایمنا reFocus رویکردی جامعه‌محور به مسابقات عکاسی ارائه می‌دهد و امیدوار است به عکاسان کمک کند تا توجه بیشتر و معنادارتری را به سوی خود جلب کنند. ثبت رنگ‌ها و هم‌نشینی عجیب آن‌ها در طبیعت و زندگی شهری، یکی از جذابیت‌های عکس‌های رنگی است. عکاسان خوش‌ذوق سعی می‌کنند از دل این مناظر زیبا، قابی چشم‌نواز ثبت کنند تا مخاطب را در چشیدن لذت دیدن آن مناظر، سهیم کنند. آثار خارق‌العاده این عکاسان در مسابقه‌ای که برای تقدیر از قابل‌توجه‌ترین تصاویر رنگی برگزار شده است، به نمایش درآمد. مسابقه عکاسی رنگی ۲۰۲۳ توسط Refocus Awards که یک پلت فرم دیجیتال برای عکاسان است، برگزار شد. این مسابقه به دو بخش عکاسی حرفه‌ای و آماتور با جوایزی در دسته‌های جداگانه مانند حیات وحش، منظره و سفر تقسیم می‌شود. سال جاری، شرکت‌کنندگان از ۶۹ کشور در سراسر جهان آثار خود را ارسال کردند. در میان آثار برندگان، یک عکس هوایی تماشایی از شهر سیسیلی وجود دارد که به شکل یک انسان است، یک تصویر مسحورکننده از یک پلنگ سیاه کمیاب که شکاری را با دندان‌هایش حمل می‌کند و تصویری پر جنب و جوش از یک آبشار تماشایی در ایسلند، دیده می‌شود.

مسابقه رفوکوس
عکس : مسابقه رفوکوس



مسابقه عکاسی Refocus 2024-شکار
عکس : مسابقه عکاسی Refocus 2024-شکار



مسابقه عکاسی Refocus 2024
عکس : مسابقه عکاسی Refocus 2024



مسابقه عکاسی Refocus 2024-تصویری از دو کشتی‌گیر هندی که پس از تمرین در حال استراحت
عکس : مسابقه عکاسی Refocus 2024-تصویری از دو کشتی‌گیر هندی که پس از تمرین در حال استراحت

هر کدام از عکس‌هایی که برای شرکت در این مسابقه ارسال شده‌اند، روایتگر صحنه‌هایی از زندگی هستند که با هنرمندی عکاس، به داستانی مصور تبدیل شده است. اگرچه انتخاب بهترین عکس، سخت به نظر می‌رسد، اما داوران مجموعه‌ای عوامل را برای داوری این تصاویر در نظر گرفته‌اند، با این حال، دو تصویر در میان تمام این آثار، بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. در بخش حرفه‌ای، تصویری از دو کشتی‌گیر هندی که پس از تمرین در حال استراحت هستند، مقام اول را به خود اختصاص داد. در بخش عکاسی آماتور، عکسی تکان‌دهنده از مردی در حال گذر از زباله‌دانی در آنگولا است که برنده شد.



عکسی تکان‌دهنده از مردی در حال گذر از زباله‌دانی در آنگولا-مسابقه عکاسی Refocus 2024
عکس : عکسی تکان‌دهنده از مردی در حال گذر از زباله‌دانی در آنگولا-مسابقه عکاسی Refocus 2024



مسابقه عکاسی رنگی ReFocus 2024 صحنه‌های از کوه‌های باشکوه و مناظر دریایی آرام
عکس : مسابقه عکاسی رنگی ReFocus 2024 صحنه‌های از کوه‌های باشکوه و مناظر دریایی آرام

مسابقه عکاسی رنگی ReFocus 2024، تصاویر خیره‌کننده‌ای را به نمایش می‌گذارد تا بیننده را به صحنه‌های جذابی از کوه‌های باشکوه و مناظر دریایی آرام ببرد.



مسابقه عکاسی رنگی Refocus 2024 رد و برق
عکس : مسابقه عکاسی رنگی Refocus 2024 رد و برق

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین