با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
سفر به دنیای بازی از Call of Duty تا Crazy Taxi
عکس : سفر به دنیای بازی از Call of Duty تا Crazy Taxi

بازی‌های ویدئویی از گذشته تا امروز به یکی از مهم‌ترین اشکال سرگرمی تبدیل شده‌اند. از نبردهای واقع‌گرایانه‌ی Call of Duty که شما را به میدان‌های جنگ می‌برد،تا هیجان‌ رانندگی بی‌قید و شرط در Crazy Taxi ، این بازی‌ها توانسته‌اند تجربه‌های متنوع و ماندگاری برای گیمرها خلق کنند.دراین مطلب،به دنیای متفاوت بازی‌های جذاب نگاهی خواهیم انداخت.

به گزارش سرویس اخبار بازی و گیمینگ سایت شات ایکس و به نقل از کلیک جام جم از نبردهای واقع‌گرایانه‌ی Call of Duty که شما را به میدان‌های جنگ می‌برد،تا هیجان‌ رانندگی بی‌قید و شرط در Crazy Taxi، این بازی‌ها توانسته‌اند تجربه‌های متنوع و ماندگاری برای گیمرها خلق کنند.دراین مطلب،به دنیای متفاوت بازی‌های جذاب نگاهی خواهیم انداخت.


بازی Call of Duty

بازی Call of Duty
عکس : بازی Call of Duty

كمپانی Activision می‌گوید که زمانی که Black Ops ۶ در ماه اکتبر منتشر شود، حجم بازی نسبت به Moden Warfare ۳ كمتر خواهد بود. كمتر شدن حجم بازی به دلیل به‌روزرسانی‌هایی است که از هم‌اکنون تا انتشار بازی برنامه‌ریزی شده‌اند که نحوه نصب بازی‌های Call of Duty را تغییر می‌دهد.

اولین مورد از این آپدیت‌ها که به عنوان بخشی از آپدیت فصل ۵ Reloaded برای Warzone و Moden Warfare ۳ ارائه می‌شود، به طور پیش فرض نحوه نصب بازی‌ها را تغییر می‌دهد.در سال‌های اخیر، بازیکنانی که بازی‌های Call of Duty را دانلود می‌کردند، اگر قبلاً بازی Warzone را دانلود نكرده بودند، به‌طور پیش‌فرض آن را بايد نصب می‌کردند. اکتیویژن می‌گوید که اکنون این وضعيت تغییر خواهد کرد و زمانی که بازیکنان یک بازی جدید Call of Duty را خریداری می‌کنند، فقط باید فایل های مورد نیاز آن بازی را نصب کنند.

بازی CYGNI: All Guns Blazing

عنوان CYGNI: All Guns Blazing که توسط استودیوی اسکاتلندی KeelWorks ساخته شده وکونامی نشرآن را برعهده دارد برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس و اس و پلی استیشن ۵ عرضه شد.همراه با عرضه بازی، تریلر جدیدی از این عنوان منتشر شده است که درآن ویژگی‌های اصلیCYGNI: All Guns Blazing از جمله مبارزات، سفارشی‌سازی سلاح‌ها، قابلیت‌های انجام بازی به صورت Coop و…رابه نمایش می‌گذارد.بازی CYGNI: All Guns Blazing عنوانی اسکرولر عمودی (vertical scrolling) است که خاطرات قدیمی بازی‌های این سبک را با گرافیک و انیمیشن به روز و جذاب نسل نهم به گیمرهای علاقه مند به این سبک ارائه می‌دهد.

3- بازی Moden Warfare ۳

بازی Moden Warfare ۳
عکس : بازی Moden Warfare ۳

بازیCall of Duty: Moden Warfare۳ این هفته به طور رسمی برای سرویسGame Pass عرضه می‌شود.

مایکروسافت با تایید شایعه‌های اخیر، اعلام کرد که بازی تیراندازی شرکت اکتیویژن در ۲۴جولای به سرویس اشتراک Game Pass می‌پیوندد. این بازی ازطریق اشتراک‌های Game Pass for Console ،PC Game Pass و Game Pass Ultimate در دسترس خواهد بود.

Moden Warfare ۳ اولین بازی از سری Call of Duty خواهد بود که به Game Pass می‌پیوندد، درحالی که Black Ops ۶ اولین بازی Call of Dutyخواهدبود که درروز اول عرضه، زمانی که در ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ منتشر می‌شود، در این سرویس عرضه می‌شود.در اوایل این ماه، مایکروسافت قیمت Xbox Game Pass را افزایش داد و اعلام کرد که قصد دارد یک نوع اشتراک جدید به نام Standard را معرفی کند که شامل انتشار بازی‌های روز اول عرضه، نمی‌شود.

4- Splitgate ۲

Splitgate ۲
عکس : Splitgate ۲

استودیو۱۰۴۷ Games رسما بازیSplitgate ۲رابا یک تریلرسینمایی معرفی کردکه قرار است درسال ۲۰۲۵ منتشر شود. این تریلر ممکن است شامل گیم پلی نباشد، اما مکانیک‌های گیم‌پلی، سلاح‌ها و مراحل مختلف را به نمایش می‌گذارد.

بازی Splitgate ۲ از طریق Steam و فروشگاه Epic Games بر روی رایانه شخصی دردسترس خواهد بود.همچنین برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان وایکس باکس سریX|S منتشرخواهد شد.هم اکنون طرفداران می‌توانند این بازی رادر wishlist خود قراردهند.

بازی Splitgate یک بازی تیرانداز رایگان است که دارای پورتال‌هایی شبیه به بازی Portal است. این بازی آخرین بار در سپتامبر ۲۰۲۲ به‌روزرسانی شد.

5- Dead Rising Deluxe Remaster

بازی Dead Rising Deluxe Remaster
عکس : بازی Dead Rising Deluxe Remaster

کپکام اعلام کردDead Rising Deluxe Remaster درماه سپتامبر منتشرخواهدشد.

همان‌طورکه دررويدادCapcom Next تاییدشد،ریمستربازیDead Risingكه درسال ۲۰۰۶عرضه شده بود،در۱۹سپتامبر۲۰۲۴ منتشرخواهدشد.ریمستر شامل بهبودهایی درکنترل‌ كاراكتر، رابط کاربری بهبود یافته و خواهد بود.کپکام همچنین تایید کرد که این بازی با استفاده از موتور RE Engine بازسازی خواهد شد.

بازی از لحاظ گرافيكی از جمله شخصیت‌ها و محیط‌ها تغيير كرده‌ و نسبت به نسخه اصلی بسیار بهبود یافته‌ است. حالات چهره شخصیت‌ها، بافت مواد و فيزيک خون، همگی بسیار واقعی‌تر به نظر می‌رسند.

6- بازی Crazy Taxi

بازی Crazy Taxi
عکس : بازی Crazy Taxi

ویدئوی جدید ازریبوت بازی Crazy Taxi كه درحال توسعه است،نشان مي‌دهد كه سگا درحال توسعه‌ی يك بازی رانندگی چندنفره است. Crazy Taxi جدید توسط Sapporo Studio درحال توسعه است. اين استوديو يكی از زيرمجموعه‌های سگاست كه در دسامبر۲۰۲۱ تاسیس شد وبه سگا برای توسعه بازی‌های مختلف کمک می‌کند.

دریک ویدیوی جدیدکه به زبان ژاپنی منتشر شده است، کارگردان سابق Crazy Taxi ، آقای Kenji Kanno كه تهیه کننده اين ريبوت رانيزبرعهده دارد به همراه سایراعضای تیم سازنده، جزئیات جدیدی را درموردریبوت بازی Crazy Taxi به اشتراک گذاشتند. طبق این ویدئو، ریبوت Crazy Taxi در شهری بزرگ در سواحل غربی آمریکا اتفاق می‌افتد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین