با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
اتومبیل فارسی
اتومبیل فارسی
تقویم
سه شنبه 25 مهر 1402
Avatar
.
نسل جدید ب‌ام‌و X2 معرفی شد
عکس : ب‌ام‌‌و X2

پس از مدت‌ها تیزر و عکس‌های جاسوسی، ب‌ام‌و بالاخره به صورت رسمی از نسل دوم X2 رونمایی کرد. اولین نمایش عمومی این خودرو 26 اکتبر در نمایشگاه موبیلیتی ژاپن خواهد بود.

عکس‌های جاسوسی ب‌ام‌‌و X2 که اواخر منتشر شد، به ما نشان داده بود خط سقف این کراس‌اوور شیبی ملایم و جذاب به عقب دارد که حالت آن را شبیه به کراس‌اوور های کوپه می‌کند. با انتشار عکس‌های رسمی ب‌ام‌‌و X2 این حالت بهتر به چشم می‌آید و می‌توان گفت نمای جانبی با خطوط برجسته، دستگیره‌های هم سطح و خط هافمایستر مدرن جزئی از نقاط قوت این کراس‌اوور محسوب می‌شود. X2 جدید اولین ب‌ام‌و جمع و جور به حساب می‌آید که از رینگ‌های 21 اینچ سفارشی بهره می‌برد. روف ریل‌های مشکی براق نیز یکی دیگر از موارد اختیاری و سفارشی این خودرو هستند.

نمای رو به روی ب‌ام‌‌و X2 اما با حالتی عمودی و جلوپنجره‌ای بزرگ که حالا در دو گوشه زاویه‌دار شده اصلا زیبا نیست و مانند سری 5 جدید شده است. نمای عقب ب‌ام‌‌و X2 به مراتب از نمای جلو بدتر جلو می‌کند. اگر به صورت مستقیم به این بخش نگاه کنید، ترکیبی از یک کراس‌اوور عضلانی و اسپرت و مدلی بسیار خِنگ را مشاهده خواهید کرد که مطمئنا مورد انتقاد بسیاری از طرفداران ب‌ام‌و در سراسر دنیا قرار می‌گیرد.

از نظر ابعاد، طول ب‌ام‌‌و X2 نسبت به نسل قبل 193 میلی‌متر افزایش پیدا کرده و به 4566 میلی‌متر رسیده و فاصله بین دو محور آن نیز 22 میلی‌متر بیشتر از نسل فعلی است. با توجه به این گسترش، زمانی که وارد کابین می‌شوید به سرعت متوجه ابعاد بیشتر خواهید شد. فضای پا ردیف عقب در مقایسه با نسل فعلی، 25 میلی‌متر افزایش پیدا کرده و حالا فضای بار با وجود ردیف عقب به 716 لیتر و درصورت تا شدن ردیف دوم به 1463 لیتر می‌رسد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین