با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
پیش‌بینی جک دورسی: بیت‌کوین جای دلار آمریکا را می‌گیرد
عکس : بیت‌کوین جای دلار آمریکا را می‌گیرد

جک دورسی، بنیانگذار میلیاردر توییتر، پیش بینی کرده بیت کوین (BTC) در نهایت جایگزین دلار آمریکا می‌شود.

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از کرایپتورنک، دلار در حال حاضر محبوب ترین ارز در معاملات بین المللی است اما جک دورسی، بنیانگذار میلیاردر توییتر، می‌گوید بیت کوین طی چند سال آینده به برتری جهانی خواهد رسید.

دورسی در یک رویداد انحصاری با عنوان تکنولوژی و آزادی در توسکانی ایتالیا، ابراز اطمینان کرد که بیت کوین در غرب به ارز اصلی تبدیل می‌شود که دارندگان آن می‌توانند به صورت روزانه و راحت از آن استفاده کنند.

دورسی گفت: « مدتی طول می کشد، اما مردم کم کم ارزش این سیستم و اینکه چرا اینقدر قدرتمند است که می‌تواند مکمل یا جایگزین دلار آمریکا باشد را می‌فهمند. دلاری که بر همه چیز حاکم است و در حال حاضر توسط یوان چین به چالش کشیده شده است.»

به گزارش سرویس اخبار ارز دیجیتال سایت شات ایکس و به نقل از فارس دورسی خاطرنشان کرد که وقتی بیت کوین به وسیله ای ارجح برای انجام تراکنش ها در سراسر جهان تبدیل شود، می تواند دلار را به عنوان ارز انتخابی برای پرداخت‌های بین المللی از بین ببرد. این میلیاردر فناوری که مدتهاست که یکی از حامیان بیت کوین بوده همچنین بر اهمیت تغییر اقتصاد جهانی از اتکای فعلی آن به دلار و یوان تاکید کرد.

وی افزود دلار آمریکا و یوان چین دو نهادی هستند که ارزش پول شما را کنترل می‌کنند و شما آنها را انتخاب نمی‌کنید، در حالی که بر بیت‌کوین، کنترل بسیار بیشتری دارید.

پیش بینی دورسی در حالی صورت می گیرد که صندوق بین المللی پول نسبت به کاهش قابل توجه سهم دلار در ذخایر ارز خارجی که توسط بانک های مرکزی در سراسر جهان نگهداری می‌شود، هشدار داده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین