با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
هوش مصنوعی متا از زبان عربی پشتیبانی می‌کند
عکس : هوش مصنوعی متا به زبان عربی

شرکت متا در پی اقدامی از گسترش دستیار هوش مصنوعی خود یعنی Meta AI برای ۲۱ کشور جهان از جمله کشور‌های عربی خاورمیانه و شمال آفریقا خبر داد. به گفته متا این اقدام در راستای تقویت تعاملات محلی بین کاربران انجام می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز، شرکت متا خالق شبکه‌های اجتماعی پر مخاطب فیسبوک و اینستاگرام به تازگی از برنامه‌های خود برای گسترش دستیار هوشمند Meta AI خبر داده است. این دستیار قرار است به ۲۱ کشور از جمله کشور‌های عربی خاورمیانه مانند عربستان، مصر، امارات، الجزایر، عراق، اردن، لیبی، مراکش، سودان و تونس خدمات رسانی کند.

به گزارش سرویس اخبار هوش مصنوعی سایت شات ایکس و به نقل از فرارو این دستیار هوشمند به زودی در دیگر کشور‌های آسیایی مانند اندونزی، مالزی و تایلند نیز راه اندازی خواهد شد. گفته می‌شود که این اقدام متا در راستای ارتقای تعاملات فرهنگی و اجتماعی کاربران در این مناطق محسوب می‌شود.

به منظور این گسترش، پلتفرم Meta AI از زبان‌های عربی، ویتنامی، اندونزیایی و تایلندی پشتیبانی خواهد کرد. این ویژگی به Meta AI این امکان را می‌دهد که با کاربران از فرهنگ‌ها و زبان‌های مختلف به راحتی تعامل کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین