با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
هوش مصنوعی متا اکنون در شش کشور جدید قابل دسترس است
عکس : هوش مصنوعی متا

هوش مصنوعی Meta AI دامنه فعالیت خود را با ورود به شش کشور جدید گسترش می‌دهد. در کنار انگلستان، این هوش مصنوعی اکنون در برزیل، بولیوی، گواتمالا، پاراگوئه و فیلیپین نیز در دسترس است و از زبان تاگالوگ پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار هوش مصنوعی سایت شات ایکس و به نقل از تکفارس همچنین، به‌زودی هوش مصنوعی متا در کشورهای الجزایر، مصر، اندونزی، عراق، اردن، لیبی، مالزی، مراکش، عربستان سعودی، سودان، تایلند، تونس، امارات متحده عربی، ویتنام و یمن با پشتیبانی از زبان‌های عربی، اندونزیایی، تایلندی و ویتنامی عرضه خواهد شد.

بنابراین حالا هوش مصنوعی متا در ۴۳ کشور و به ۱۲ زبان قابل استفاده خواهد بود. این سرویس از طریق وب در meta.ai و همچنین در واتساپ، فیسبوک، مسنجر و اینستاگرام، با فشردن آیکون Meta AI یا تایپ @Meta AI برای شروع مکالمه در دسترس است. این دستیار هوش مصنوعی می‌تواند جزئیات عکس‌ها را شناسایی کند، تصاویر را ویرایش و کپشن‌های خلاقانه تولید کند و حتی تصویر خلق کند. طبیعتا، می‌توانید از آن هر سؤالی بپرسید.


هوش مصنوعی Meta AI
عکس : هوش مصنوعی Meta AI

متا اعلام کرده که Meta AI تا پایان سال به پرکاربردترین دستیار هوش مصنوعی در جهان تبدیل خواهد شد و به حدود ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دست پیدا خواهد کرد. همچنین، امروز در انگلستان و استرالیا عینک‌های Meta Ray-Ban با پشتیبانی از صدای این دستیار هوش مصنوعی عرضه شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین