با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
فوتوشاپ المنتس و پریمیر المنتس به قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی مجهز شدند
عکس : فوتوشاپ المنتس و پریمیر المنتس به قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی مجهز شدند

این ابزارها بدون نیاز به اشتراک ماهانه. به لطف مجهز شدن به قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی، برای کاربران امکان انجام کارهای بیشتری را بدون نیاز به دانش فنی پیچیده فراهم می‌آورند.

به گزارش سرویس اخبار هوش مصنوعی سایت شات ایکس و به نقل از ایتنا ادوبی نسخه‌های جدید اپ‌های Photoshop Elements و Premiere Elements را با قابلیت‌های هوش مصنوعی به‌روز کرده است. به Photoshop Elements 2025 قابلیت‌هایی مانند حذف اشیاء با فناوری مشابه Magic Eraser، تنظیم عمق میدان و ابزارهای دیگر اضافه شده است. از سوی دیگر، Premiere Elements 2025، که برای تولیدکنندگان ویدیو طراحی شده، قابلیت‌هایی مانند عناوین پویا، ابزارهای اصلاح رنگ، و یک تایم‌لاین ساده‌سازی‌شده را ارائه می‌دهد.

اپ‌های Elements که ۲۳ سال پیش معرفی شدند، نسخه‌های ساده‌شده‌ای از فوتوشاپ و پریمیر پرو هستند و برای کاربرانی طراحی شده‌اند که به مهارت‌های حرفه‌ای گرافیک یا ویرایش ویدیو نیاز ندارند.

این اپ‌ها به صورت خرید یک‌باره با قیمت ۱۰۰ دلار برای هر نسخه (یا ۱۵۰ دلار برای هر دو) عرضه می‌شوند. این ابزارها بدون نیاز به اشتراک ماهانه. به لطف مجهز شدن به قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی، برای کاربران امکان انجام کارهای بیشتری را بدون نیاز به دانش فنی پیچیده فراهم می‌آورند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین