با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
خلاصه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به نتایج جستجوگر بینگ اضافه می‌‌شود
عکس : خلاصه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی موتور جستجو بینگ

گوگل در اوایل سال جاری ابزار مشابهی به نام AI Overview را، در تلاش برای حفظ کاربرانی که ممکن است مستقیماً به یک ربات چت هوش مصنوعی برای پاسخ به سؤالات خود مراجعه کنند، راه‌اندازی کرد.

به گزارش سرویس اخبار هوش مصنوعی سایت شات ایکس و به نقل از ایتنا رقابت برای افزودن قابلیت‌های بیشتر مبتنی بر هوش مصنوعی به جستجوگرها در حال افزایش است و در تازه‌ترین تحول در این حوزه، مایکروسافت ابزارهای جدیدی را به بینگ اضافه کرده است.

به گزارش ایتنا، این شرکت پیش‌نمایش‌هایی از جستجوی مولد بینگ ارائه نمود، که در آن بهترین نتیجه مرتبط با خواسته‌ی کاربر به صورت پاسخ اصلی که توسط هوش مصنوعی جمع‌آوری شده نشان داده می‌شود.

در پست وبلاگ بینگ در مورد جستجوی مولد بینگ چند نتیجه نمونه نشان داده است. مایکروسافت، علاوه بر توضیحات کلی، لینک‌هایی را به منابع اصلی که مدل‌های زبان بزرگ و مدل‌های زبان کوچک برای ایجاد پاسخ استفاده کرده‌اند ارائه می‌کند. همچنین در آن بخشی از اطلاعات مرتبط گنجانده شده است. به عنوان مثال، برای پرسش «مدت طول عمر فیل‌ها چقدر است؟»، پاسخ خلاصه اصلی با ویدیوهایی همراه با اطلاعاتی در مورد عوامل موثر بر طول عمر فیل‌ها تکمیل شده است. پس از نمایش این نتایج تهیه شده توسط هوش مصنوعی مولد، لیستی از نتایج جستجوی معمول نیز نمایش داده می‌شود.

اگر کنجکاو هستید و می‌خواهید فوراً این جستجوگر مولد را امتحان کنید ممکن است فعلا موفق نشوید چرا که، بنا بر اعلام رسمی بینگ، در این مرحله فقط برای «درصد کمی از درخواست‌های کاربران» اعمال می‌شود و به تدریج دسترسی آن برای کاربران بیشتر خواهد شد.

گوگل در اوایل سال جاری ابزار مشابهی به نام AI Overview را، در تلاش برای حفظ کاربرانی که ممکن است مستقیماً به یک ربات چت هوش مصنوعی برای پاسخ به سؤالات خود مراجعه کنند، راه‌اندازی کرد. AI Overview در ابتدای کار خود پاسخ‌های نادرستی ارائه کرده بود (مثلا چسب ریختن روی پیتزا)، بنابراین جالب خواهد بود که ببینیم همتای آن در مایکروسافت در مقایسه با آن چقدر خوب عمل خواهد کرد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین