با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
درآمد OpenAI در حال رشد است
عکس : درآمد OpenAI در حال رشد است

بیشتر این درآمد از نسخه مبتنی بر آبونمان ChatGPT ، که محدودیت‌های پیام‌رسانی بالاتری را برای افرادی که حداقل 20 دلار در ماه می‌پردازند ارائه می‌کند، و همچنین از توسعه‌دهندگانی که به این شرکت پول می‌دهند تا از مدل‌های زبان بزرگ این شرکت در اپ‌ها و خدمات خود استفاده کنند حاصل شده است.

به گزارش سرویس اخبار هوش مصنوعی سایت شات ایکس و به نقل از ایتنا تاکنون روشن نبود که آیا OpenAI، خالق ChatGPT، واقعاً تاکنون درآمدی داشته است یا خیر. اما به لطف گزارش منتشرشده اخیر در وبسایت The Information، مشخص شد که این شرکت در شش ماه گذشته درآمد سالانه خود را دو برابر کرده است؛ این نشریه توضیح داده است که این برآورد بر اساس درآمد یک ماه گذشته ضربدر 12 ماه انجام شده است.

به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، مدیرعامل OpenAI، سم آلتمن، به کارکنانش گفته است که درآمد سالانه این شرکت 3.4 میلیارد دلار بوده است. این رقم نسبت به 1.6 میلیارد دلار در پایان سال گذشته و 1 میلیارد دلار در یک سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.

بیشتر این درآمد از نسخه مبتنی بر آبونمان ChatGPT، که محدودیت‌های پیام‌رسانی بالاتری را برای افرادی که حداقل 20 دلار در ماه می‌پردازند ارائه می‌کند، و همچنین از توسعه‌دهندگانی که به این شرکت پول می‌دهند تا از مدل‌های زبان بزرگ این شرکت در اپ‌ها و خدمات خود استفاده کنند حاصل شده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین