با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ابزارهای ویرایش صدا با هوش مصنوعی را بشناسید
عکس : ابزارهای ویرایش صدا با هوش مصنوعی

به گزارش سرویس ترجمه ، یکی از کاربردهای جذاب هوش مصنوعی ویرایش صدا است. ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی برنامه‌های نرم‌افزار ی هستند که به شما کمک می‌کنند تا کیفیت صداهای ضبط شده را بهبود ببخشید، نویز پس زمینه را حذف کنید، میزان صدا را تنظیم کنید و جلوه‌های صوتی یا موسیقی اضافه کنید؛ این ابزارها با ارائه مزایای قابل‌توجه، به متخصصان صدا، سازندگان محتوا و حتی کاربران عادی کمک می‌کند تا ویرایش صوتی با کیفیت بالا را به طور موثر انجام دهند، در ادامه به معرفی تعدادی از این ابزارها می‌پردازیم:

Soundraw

ابزار Soundraw یکی از ابزار ویرایش صدا با هوش مصنوعی است که کمک می‌کند یک موسیقی کاملاً جدید بسازید، این ابزار برای افرادی مناسب است که قصد دارند یک تکه موسیقی بسازند، آن را سفارشی‌سازی کنند و از آن در پلتفرم‌های دیگر مانند اینستاگرام استفاده کنند. افراد با استفاده از این ابزار می‌توانند ژانر موسیقی را تغییر دهند و سرعت و طول آن را سفارشی‌سازی کنند.

ابزارهای <strong><strong>ویرایش صدا</strong> با <strong>هوش مصنوعی</strong></strong> را بشناسید

Vocalremover

با استفاده از ابزار Vocalremover که مبتنی بر هوش مصنوعی است، می‌توانید صدای خواننده را حذف کنید. به نظر می‌رسد که این ابزار برای افرادی که قصد دارند تمرین آواز کنند مناسب است، زیرا می‌توانند آهنگ خام را دریافت کنند و با آن تمرین کنند. کاربران با استفاده از ابزار Vocalremover می‌توانند فایل‌های صوتی را به یکدیگر بچسبانند، سرعت و گام موسیقی و صوت را تغییر دهند و صدای خود را به جای صدای خواننده اصلی روی آهنگ قرار دهند.

ابزارهای <strong><strong>ویرایش صدا</strong> با <strong>هوش مصنوعی</strong></strong> را بشناسید

Adobe Podcast

ابزار Adobe Podcast می‌تواند با استفاده از فناوری هوش مصنوعی صدا را ادیت کند، در صورتی که یک فایل صوتی با نویز بالا دارید می‌توانید از این ابزار برای حذف نویز استفاده کنید و کیفیت صوت را افزایش دهید؛ از ابزار یادشده می‌توان به منظور بهبود کیفیت صدا برای پادکست‌ها و ویدئوها و ضبط و ویرایش صدا با کارآیی بالاتر استفاده کرد.

Voicemod

ابزار Voicemod قادر است با کمک هوش مصنوعی صداها را تغییر دهد، افراد می‌توانند از این ابزار برای تبدیل صدا به ربات، تغییر جنسیت صدا، ایجاد صدای کودک و صدای شخصیت‌های کارتونی استفاده کنند.

Voice.ai

Voice.ai یک ابزار کاربردی برای تغییر صدا با هوش مصنوعی به صدای افراد مشهور است، این نوع تقلید صدا با اهداف مختلفی انجام می‎‌شود. یکی از کاربردهای آن برای افراد است که قصد دارند بر محتوایی ویدئویی صداگذاری انجام دهند، از جمله ویژگی‌های ابزار یادشده می‌توان به تغییر صدا در تماس‌های صوتی و تصویری، پخش صدا به صورت زنده روی بازی‌ها و برنامه‌های مختلف، امکان تبدیل صدای افراد به یکدیگر و تغییر صدای آنلاین به صورت زنده اشاره کرد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین