با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
Vidu ساخت ویدئو با یک کلیک!
عکس : ساخت ویدئو با یک کلیک

Vidu ، ابزار جدید هوش مصنوعی، رقیبی قدرتمند برای Sora از OpenAI به شماره می‌رود.

Vidu می‌تواند توضیحات متنی را به ویدئوهای کوتاه با کیفیت بالا تبدیل کند. پژوهشگران چینی توانسته‌اند یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی جدید به نام Vidu را توسعه دهند که به عنوان رقیب Sora، می‌تواند توضیحات متنی را به ویدئوهای کوتاه بسیار با کیفیت تبدیل کند.

Sora یکی از قدرتمندترین مدل‌های هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو است که توسط سازندگان ChatGPT یعنی شرکت OpenAI توسعه یافته است.

به گزارش سرویس اخبار هوش مصنوعی سایت شات ایکس و به نقل از کلیک جام جم این ابزار AI تنها با دریافت توضیحات متنی می‌تواند یک ویدئوی کوتاه بسیار با کیفیت در اختیار کاربر قرار دهد. حالا مهندسان چینی اولین مدل بزرگ تبدیل متن به ویدئو در سطح Sora را معرفی کرده‌اند. این ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی در انجمن ۲۰۲۴ Zhongguancun در پکن رونمایی شده و توانسته رقابت AI در سطح جهانی را تشدید کند.

ویژگی های کلیدی Vidu:

ساخت ویدیو با Vidu
عکس : ساخت ویدیو با Vidu

تبدیل متن به ویدئو با یک کلیک، تولید ویدئوهای ۱۶ ثانیه‌ای با کیفیت ۱۰۸۰pدرک بهترمواد وعناصر چینی سرعت و دقت Vidu بر پایه معماری U-ViT ساخته شده و از دو مدل مصنوعی مصنوعی Diffusion و Transformer استفاده می‌کند. این ابزار نویدبخش تحولات بزرگی در زمینه تولید ویدئویی است و می‌توان به افراد و کسب‌وکارها در صرف زمان و هزینه کمک کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین