با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
دیجیاتو
دیجیاتو
تقویم
چهارشنبه 23 خرداد 1403
 حمیدرضا علیا نویسنده : حمیدرضا علیا
.
ایرباد جبرا؛ اولین در جهان با کیس هوشمند مجهز به بلوتوث LE
عکس : ایرباد جبرا

جبرا نسخه‌های جدیدی از ایرباد هایش را رونمایی کرد. این دستگاه‌ها با نام الیت 10 نسل 2 و الیت اکتیو 8 نسل 2 عرضه می‌شوند. جبرا ادعا می‌کند این دستگاه‌ها اولین کیس هوشمند با بلوتوث LE Audio جهان را دارند و می‌توانند از هر منبعی صدای فضایی (Spatial) دریافت کنند.

به گزارش سرویس اخبار گجت سایت شات ایکس و به نقل از دیجیاتو به گزارش اندروید سنترال، Elite 8 Active Gen 2 و Elite 10 Gen 2 هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی ارائه می‌دهند. الیت 10 نسل 2 برای استفاده روزانه عالی است؛ درحالی‌که الیت 8 Active نسل 2 مناسب گوش‌دادن به موسیقی هنگام تمرینات ورزشی سخت است. اما مهم‌ترین ویژگی این دستگاه‌ها کیس هوشمند آن‌هاست که استریم بی‌سیم را از طریق هر دستگاهی با پورت USB-C یا 3.5 میلی‌متری امکان‌پذیر می‌کند. یک تراشه داخلی داخل کیس، اتصال و پخش صدا از دستگاه‌های مختلف را آسان می‌کند. همچنین این فناوری تأخیر کمتری نسبت به بلوتوث استاندارد دارد و همگام‌سازی صوتی و تصویری بهتر و کیفیت صدای Hi-Fi را تضمین می‌کند. به‌علاوه، کابل 2 در 1 این دستگاه‌ها شارژر را به آداپتوری همه‌کاره برای پخش صدای فضایی از طریق هدفون تبدیل می‌کند.

دیگر مشخصات فنی ایربادهای جدید جبرا

ایرباد جبرا
عکس : ایرباد جبرا

هم ایرباد الیت 10 نسل 2 هم الیت اکتیو 8 نسل 2 قابلیت حذف نویز فعال (ANC) بهبودیافته دارند که دوبرابر بیشتر از نسخه‌های قبلی نویز را مسدود می‌کند، مخصوصاً در محدوده‌های فرکانس متوسط ​​و پایین. همچنین دارای فناوری مکالمه با شش میکروفون و الگوریتم‌های هوش مصنوعی پیشرفته برای تماس‌های واضح‌ترند و صدای شما را بر نویز پس‌زمینه اولویت می‌دهند.

شارژدهی باتری این دستگاه‌ها نیز مناسب است. ایرباد الیت 10 نسل 2 شش ساعت پخش بی‌وقفه موزیک را ممکن می‌کند که می‌تواند با شارژ بی‌سیم و ANC روشن تا 27 ساعت افزایش پیدا کند. هر دو دستگاه دارای استاندارد IP57 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب هستند.

علاوه‌براین، ایرباد الیت 8 Active نسل 2 تا 8 ساعت شارژدهی باتری ارائه می‌دهد که با ANC روشن تا 32 ساعت قابل‌افزایش است و با گواهی IP68 برای خود ایرباد و IP54 برای کیس در برابر آب مقاوم است.

هر دو ایرباد جبرا از دستیار صوتی، جفت‌ شدن سریع با Swift Pair و پخش Spotify Tap پشتیبانی می‌کنند. همچنین دارای طراحی نیمه‌باز هستند تا فشار گوش را هنگام گوش‌دادن موزیک کاهش بدهند.

جبرا الیت 8 اکتیو نسل 2 با قیمت 229 دلار و الیت 10 نسل 2 با قیمت 279 دلار از چند روز دیگر به بازار می‌آیند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین