با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ترنجی
ترنجی
تقویم
پنجنشبه 17 خرداد 1403
سهیل سلیمانی نویسنده : سهیل سلیمانی
.
مشخصات گلکسی بادز ۳ و گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ فاش شد
عکس : گلکسی بادز
.

سامسونگ بالاخره قرار است از ایر بادز های جدید خود در رویداد Galaxy Unpacked رونمایی کند. این رویداد در ماه آینده میلادی و در پاریس برگزار خواهد شد.



به گزارش سرویس اخبار گجت سایت شات ایکس و به نقل از ترنجی هم‌اکنون، مشخصات گلکسی بادز ۳ و بادز ۳ پرو به‌بیرون درز کرده است. در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.



احتمالاً گلکسی بادز ۳ قیمتی حدود ۱۴۰ دلار خواهد داشت

رنگ‌بندی گلکسی بادز ۳ و بادز ۳ پرو
عکس : رنگ‌بندی گلکسی بادز ۳ و بادز ۳ پرو

هر دو عضو سری Galaxy Buds 3 در دو رنگ نقره‌ای و سفید در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. این دو ایر بادز از استاندارد IP57 برخوردار هستند و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، مقاوم خواهند بود. همچنین با وجود ویژگی SmartThings Find، دیگر نگران گم شدن ایر بادز های خود نخواهید بود. گلکسی بادز ۳ پرو به اسپیکر دوطرفه مجهز شده اما مدل استاندارد از اسپیکر یک طرفه برخوردار است. از دیگر ویژگی های مدل پرو می‌توان به کنترل نویز تطبیقی و ambient sound اشاره کرد.

تفاوت دیگر مدل استاندارد و پرو مربوط به شارژدهی می‌شود. Galaxy Buds 3 با روشن بودن ANC عمر باتری ۵ ساعته خواهد داشت. اما عمر باتری Galaxy Buds 3 Pro با ANC روشن، ۶ ساعت است. میزان شارژدهی هر دو محصول با خاموش بودن حذف نویز فعال (ANC) یک ساعت افزایش می‌یابد. ظرفیت باتری کیس گلکسی بادز ۳ و بادز ۳ پرو متفاوت است. مدل استاندارد با وجود کیس تا ۲۴ ساعت شارژدهی داشته، اما عمر باتری مدل پرو با وجود کیس به ۳۰ ساعت خواهد رسید.

سامسونگ از سال ۲۰۲۲ گلکسی بادز خود را ارتقا نداده است. سال گذشته میلادی، شاهد رونمایی Galaxy Buds FE بودیم که تقریباً مشابه Galaxy Buds 2 (عرضه شده در سال ۲۰۲۱) بود. بنابراین، کاربران سامسونگ قطعاً برای ارتقاء به یک گلکسی بادز جدید آماده هستند. در حالی که هنوز از قیمت Buds 3 یا Buds 3 Pro اطلاعی نداریم، اما انتظار می‌رود که قیمت این دو ایر بادز مشابه نسل قبل باشد. گلکسی بادز ۲ و بادز ۲ پرو به‌ترتیب با قیمت های ۱۳۹ و ۲۲۹ دلار به‌دست کاربران رسیدند. سامسونگ با این قیمت‌گذاری می‌تواند با پیکسل بادز و ایرپادز رقابت کند.



گلکسی بادز ۳ پرو
عکس : گلکسی بادز ۳ پرو

مشاهده اینکه سامسونگ فناوری حذف نویز فعال را به یک ویژگی اساسی در کل مجموعه گلکسی بادز خود تبدیل کرده، واقعاً چیز خوبی است. حتی Galaxy Buds FE که سال گذشته با قیمت ۹۹ دلار معرفی شد، از فناوری ANC برخوردار بود. سامسونگ همچنین صدای فوق‌العاده با کیفیت را در هر دو مدل Buds 3 (با فرکانس ۲۴ بیت/۹۶ کیلوهرتز) اضافه می‌کند. انتظار می‌رود که این ایر بادز های آینده سامسونگ در رویداد Galaxy Unpacked (یا حتی قبل از برگزاری رویداد) معرفی شوند. گاهی اوقات، سامسونگ چند محصول کوچک‌تر را قبل از برگزاری Galaxy Unpacked معرفی می‌کند، به خصوص که اگر قرار باشد محصولات زیادی در این Galaxy Unpacked رونمایی شود.

انتظار می‌رود که سامسونگ در این رویداد آینده خود از گوشی های تاشو گلکسی زد فولد ۶، گلکسی زد فلیپ ۶، ساعت های هوشمند گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا رونمایی کند. البته ناگفته نماند که احتمالاً شاهد معرفی تبلت های جدیدی نیز در رویداد Galaxy Unpacked خواهیم بود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین