با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ایرفون ردمی بادز 5 پرو با قابلیت حذف نویز فعال به‌طور رسمی معرفی شد
عکس : ایرفون ردمی بادز 5 پرو

روز گذشته شیائومی از چند محصول جدید برند زیرمجموعه خود موسوم به ردمی رونمایی کرد. این محصولات شامل گوشی‌های سری ردمی K70، ساعت هوشمند ردمی واچ 4، لپ‌تاپ‌های ردمی بوک 2024 و البته ایرفون ‌های TWS با نام ردمی بادز 5 پرو هستند.

ایرفون‌های جدید همان‌طور که نام آنها نشان می‌دهد؛ نسخه ارتقایافته ردمی بادز 5 به‌شمار می‌روند. ردمی بادز 5 پیش‌تر در اوایل سال جاری میلادی به بازار عرضه شد. برند چینی در تبلیغات خود مدعی شده که ایرفون‌های TWS جدید برای ارائه بهترین کیفیت صوتی تجربه شده در هدفون‌های ردمی تا به امروز روانه بازار می‌شوند.

ردمی بادز 5 پرو از طراحی مشابه با ردمی بادز 5 برخوردار بوده و دارای ساقه نیمه داخل گوشی و سری سیلیکونی جهت قرارگیری راحت‌تر ایرفون‌ها در گوش است. این ایربادها به لطف بهره‌مندی از گواهینامه IP54 در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم هستند.

از جنبه امکانات صوتی نیز ردمی بادز 5 پرو مجهز به توییتر 10 میلی‌متری و ساب ووفر دینامیکی 11 میلی‌متری برای پخش صدا با شفافیت بالا و باس قدرتمند است.

همچنین ایرفون‌های TWS جدید ردمی دارای قابلیت حذف نویز فعال تا سقف 52 دسی‌بل هستند. همچنین این محصول دارای قابلیت تنظیم تطبیقی مبتنی بر هوش مصنوعی و باند فرکانسی بسیار عریض 4 کیلوهرتزی برای کاهش نویز بوده و در نتیجه قادر به تنظیم خودکار ویژگی حذف نویز خواهد بود.

این محصول صوتی به منظور پخش صدا با کیفیت بالا از کدک LHDC 5.0 پشتیبانی می‌کند. همچنین به منظور خلق تجربه صدای فراگیر 360 درجه‌ای از فناوری صدای فضایی (Spatial Audio) نیز پشتیبانی می‌شود.

حالت شفافیت سه سطحی به کاربران امکان می‌دهد تا به آگاهی بیش‌تری نسبت به محیط پیرامون خود دست پیدا کنند. همچنین این ایرفون‌ها قادر به حذف صدای باد برای ارتقاء کیفیت و وضوح صدا حین برقراری تماس‌ها هستند.

به گفته کمپانی، ردمی بادز 5 پرو مجموعا از شارژدهی باتری 38 ساعتی برخوردار است. مدت زمان استفاده از هر ایرباد در صورت فعال و غیرفعال بودن حالت حذف نویز به‌ترتیب برابر با 6.5 و 10 ساعت خواهد بود.

ردمی بادز 5 پرو در مدل‌های رنگی مشکی (Obsidian Black)، سفید (Snow White) و آبی (Ice Porcelain Blue) به بازار عرضه می‌شود. این محصول با برچسب قیمتی 399 یوانی (تقریبا 56 دلاری) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین