با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
پشتیبانی از هوم پاد به یوتیوب موزیک اضافه شد
عکس : هوم پاد اسپیکرهای هوشمند اپل
.

پس از لو رفتن این اتفاق در WWDC 2023، گوگل اعلام کرد که پشتیبانی از اسپیکرهای هوشمند اپل با نام هوم پاد به سرویس YouTube Music اضافه شد.

به این ترتیب شما می‌توانید به کمک دستور Hey Siri, Play music اقدام به پخش موزیک از طریق سرویس یوتیوب موزیک کنید. از این طریق شما راحت‌تر بوده و دیگر نیازی به راه‌اندازی یوتیوب موزیک از روی گوشی و سپس استفاده از AirPlay نخواهید داشت. البته مانند اسپیکرهای مبتنی بر گوگل اسیستنت، شما باید از نسخه YouTube Premium یا Music Premium استفاده کنید.

برای انجام تنظیمات، شما باید اپلیکیشن YouTube Music را به آخرین نسخه آپگرید کنید. روی تصویر پروفایل خود در بالای منوی اپلیکیشن و سمت راست ضربه زده و به مسیر Settings> Connected Apps> Connect with HomePod بروید. همچنین برای استفاده از این سرویس باید وارد اکانت گوگل خود شوید.



اگر سرویس یوتیوب موزیک به عنوان گزینه پیش فرض انتخاب شده باشد، دیگر نیازی نیست در انتهای متن دستوری خود از عبارت YouTube Music استفاده کنید. برای انجام این کار وارد اپلیکیشن Home روی آيفون خود شده و به مسیر Settings> Username> Default Service رفته و YouTube Music را انتخاب کنید.

پس از دیزر، پاندورا و تیدال، یوتیوب موزیک چهارمین سرویسی است که به پشتیبانی از هوم پاد دسترسی به پیدا کرده است.

در ماه ژوئن گزارش شده بود که گوگل در نظر دارد تا سرویس YouTube Music را روی اپلیکیشن‌ها و دیوایس‌های سوم شخص بیشتری ارائه دهد. در حال حاضر، شایعه شده است که توسعه‌دهندگان گوگل در حال کار روی ارائه این سرویس روی اپل تی وی و ساعت‌های هوشمند گارمین هستند. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این اتفاق در نهایت چه زمانی رخ می‌دهد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین