با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
مشخصات گوشی ردمی K70 اولترا فاش شد
عکس : ردمی K70 اولترا

به تازگی جزئیات مربوط به مشخصات گوشی ردمی K70 اولترا به بیرون درز کرده است. این گوشی قرار است تا پایان ماه میلادی جاری در چین رونمایی شود.

به فاصله چند روز مانده به رونمایی از ردمی K70 اولترا، تمام مشخصات این گوشی فاش شده است. به صورت رسمی تایید شده است که ردمی K70 اولترا مجهز به صفحه نمایش شرکت TCL خواهد بود در ادامه مطلب به تمامی جزییات منتشر شده ردمی K70 اولترا می‌پردازیم.

به گزارش سرویس اخبار موبایل سایت شات ایکس و به نقل از تکفارس امروز اطلاعات تازه‌ای از ردمی K70 اولترا که قرار است تا پایان ماه جاری میلادی در چین معرفی شود، منتشر شده است. گوشی ردمی K70 اولترا دارای صفحه نمایش C8+ با وضوح ۱.۵K ساخت شرکت TCLخواهد بود. این صفحه نمایش با دارا بودن نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، بالاترین سطح راندمان نور را برای کاربران ارائه می‌دهد.

ظاهراً K70 اولترا دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی روی صفحه نمایش، و یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS به عنوان دوربین اصلی در پشت گوشی دارد. علاوه بر این، این گوشی مجهز به دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است و با سیستم عامل اندروید ۱۴ اجرا می‌شود.

ردمی K70 اولترا مجهز به پردازنده دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس ساخت مدیاتک می‌باشد. این پردازنده قدرتمند از دو نوع رم LPDDR5X پشتیبانی می‌کند: رم ۱۲ گیگابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی. همچنین در سمت فضای ذخیره سازی سه گزینه وجود دارد: ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت، ازینرو این گوشی در چندین مدل‌ عرضه خواهد شد که عبارت‌اند از: مدل ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی با رم ۱۲ گیگابایتی، مدل ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی با رم ۱۲ گیگابایتی، مدل ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی با رم ۱۶ گیگابایتی و مدل یک ترابایت فضای ذخیره سازی با رم ۱۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

آخرین ویژگی که از ردمی K70 اولترا به بیرون درز کرده است مربوط به باتری می‌باشد. باتری ردمی K70 اولترا ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی با دارا بودن گواهی IP68 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. لازم به ذکر است فعلاً قیمت گوشی ردمی K70 اولترا مشخص نیست.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین