با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
سری شیائومی ۱۵ از استاندارد IP69 برخوردار خواهد بود
عکس : شیائومی ۱۵

انتظار می‌رود که سری شیائومی ۱۵ تا پایان سال جاری میلادی معرفی شود. به‌لطف افشای اطلاعات متعدد، می‌دانیم که باید چه انتظاراتی از این گوشی های آینده شیائومی داشته باشیم. آخرین اطلاعات فاش شده، مربوط به رتبه IP این تلفن های هوشمند است.

به گزارش سرویس اخبار موبایل سایت شات ایکس و به نقل از ترنجی گزارش شده است که شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو از استاندارد IP69، به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، برخوردار خواهند بود. گوشی های فعلی سری Xiaomi از رتبه IP68 بهره می‌برند. همان‌طور که مشخص است، استاندارد IP69 نسبت به IP68 مقاومت بهتری را در برای نفوذ گرد و خاک و آب دارد. این سطح از استاندارد IP به معنای مقاوم بودن در برابر دستگاه های پرفشار جت آب و حتی تمیز کردن گوشی با بخار است.


برخی از ویژگی های Xiaomi 15 Pro

شیائومی 14
عکس : شیائومی 14

احتمالاً در اوایل سال ۲۰۲۵ میلادی شاهد رونمایی شیائومی ۱۵ اولترا خواهیم بود. به عبارت دیگر، در ماه اکتبر تنها شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو معرفی می‌شوند. طبق گزارش ها، مدل پرو دارای یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری خواهد بود. دوربین اصلی این دستگاه نیز وضوح ۵۰ مگاپیکسلی با یک دیافراگم «فوق‌العاده بزرگ» ثابت برای اطمینان از دریافت نور کافی و نتایج نهایی بهتر خواهد داشت. این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۴۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین