با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تقاضای فوق‌العاده برای شیائومی ۱۴ ادامه دارد
عکس : شیائومی ۱۴

فروش بالای گوشی‌‌های پرچمدار شیائومی، این شرکت را ترغیب کرده است تا ظرفیت تولید را بالاتر ببرد.

سری شیائومی ۱۴ در پایان ماه اکتبر در چین عرضه شد و در حال حاضر یکی از پر تقاضاترین گوشی‌های هوشمند در این کشور محسوب می‌شود. این گوشی شیائومی از زمان عرضه تاکنون، چندین رکورد فروش را شکست و طبق منابع متعدد زنجیره‌ی تأمین، این شرکت در حال افزایش ۴۰ درصدی تولید برای پاسخگویی به تقاضا است.

در گزارشی که توسط آی‌تی‌هوم منتشر شده است، هر دو مدل گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو تنها در عرض چهار ساعت به فروش رسیدند.

تحلیلگران می‌گویند که این شرکت طی ۱۰ روز اول عرضه موفق به فروش ۱٫۴۴۷ میلیون واحد شده است. این موفقیت همچنین منجر به افزایش چشمگیر ارزش بازار شیائومی شد که مدتی بود از آن بی‌بهره بود.

در همین راستا، یکی از مدیران ارشد شیائومی اخیراً به بازسازی نسخه‌ی ویژه شیائومی ۱۴ پرو تیتانیومی اشاره کرده که این نوع خاص نرخ بازده پایینی دارد و از ابتدا با مشکلات تولید مواجه بوده است. با این حال، انتظار می‌رود که وضعیت تولید برای این گوشی بهتر شود.

شیائومی هنوز اطلاعیه‌ای درباره‌ی عرضه‌ی جهانی شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو منتشر نکرده است. انتظار می‌رود این گوشی‌ها در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ به بازارهای بین‌المللی راه پیدا کنند و رقابت بهتری در بخش بهترین گوشی های موبایل داشته باشد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین