با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
نسخه LTSC 2024 ویندوز 11 کار را برای کاربران این سیستم‌عامل آسان‌تر می‌کند
عکس : ویندوز 11 نسخه LTSC 2024

این نسخه IoT Enterprise یک نسخه کامل از Windows Enterprise است که برای دستگاه‌هایی با کاربری ثابت مانند دستگاههای خودپرداز، پایانه‌های نقطه فروش (پوز)، نمایشگرهای اطلاع‌رسان دیجیتال (دیجیتال ساینج)، کیوسک‌ها، و سیستم‌های اتوماسیون صنعتی در نظر گرفته شده است

به گزارش سرویس اخبار نرم افزار سایت شات ایکس و به نقل از ایتنا مایکروسافت الزامات سخت‌افزاری و سیستمی را برای ورژن IoT Enterprise LTSC 2024 ویندوز 11، که اخیراً در دسترس کاربران قرار گرفته است، اعلام کرد. به گزارش ایتنا، این مشخصه‌ها به جهتدهی تصمیمات طراحی برای دستگاه‌های آینده و کامپیوترهایی که از ویندوز IoT Enterprise استفاده می‌کنند کمک خواهد کرد. کاهش حداقل‌های الزامی سخت‌افزاری، در کنار اختیاری شدن TPM و Boot Secure Boot، از جمله جالب‌توجه‌ترین جنبه‌های این نسخه هستند. این نسخه IoT Enterprise یک نسخه کامل از Windows Enterprise است که برای دستگاه‌هایی با کاربری ثابت مانند دستگاههای خودپرداز، پایانه‌های نقطه فروش (پوز)، نمایشگرهای اطلاع‌رسان دیجیتال (دیجیتال ساینج)، کیوسک‌ها، و سیستم‌های اتوماسیون صنعتی در نظر گرفته شده است. به عبارت دیگر، این نسخه از ویندوز برای کامپیوتری رومیزی یا لپ‌تاپ طراحی نشده است، بلکه برای دستگاه‌های الکترونیکی سفارشی است که ممکن است با آنها روبرو شوید یا از آن استفاده کنید که به یک سیستم عامل احتیاج دارند. با این حال، این نسخه همچنین ممکن است مورد توجه سازندگان، دستکاری‌کنندگان (مودرها) و وصله‌زن‌ها (تینکرها) قرار بگیرد.

ویندوز 11 نسخه LTSC 2024

ُخت افزار مورد نیاز ویندوز 11 نسخه LTSC 2024
عکس : ُخت افزار مورد نیاز ویندوز 11 نسخه LTSC 2024

مایکروسافت الزامات سخت‌افزاری و سیستمی را برای ورژن IoT Enterprise LTSC 2024 ویندوز 11 ، که اخیراً در دسترس کاربران قرار گرفته است، اعلام کرد.

به گزارش ایتنا، این مشخصه‌ها به جهتدهی تصمیمات طراحی برای دستگاه‌های آینده و کامپیوترهایی که از ویندوز IoT Enterprise استفاده می‌کنند کمک خواهد کرد. کاهش حداقل‌های الزامی سخت‌افزاری، در کنار اختیاری شدن TPM و Boot Secure Boot، از جمله جالب‌توجه‌ترین جنبه‌های این نسخه هستند.

این نسخه IoT Enterprise یک نسخه کامل از Windows Enterprise است که برای دستگاه‌هایی با کاربری ثابت مانند دستگاههای خودپرداز، پایانه‌های نقطه فروش (پوز)، نمایشگرهای اطلاع‌رسان دیجیتال (دیجیتال ساینج)، کیوسک‌ها، و سیستم‌های اتوماسیون صنعتی در نظر گرفته شده است. به عبارت دیگر، این نسخه از ویندوز برای کامپیوتری رومیزی یا لپ‌تاپ طراحی نشده است، بلکه برای دستگاه‌های الکترونیکی سفارشی است که ممکن است با آنها روبرو شوید یا از آن استفاده کنید که به یک سیستم عامل احتیاج دارند. با این حال، این نسخه همچنین ممکن است مورد توجه سازندگان، دستکاری‌کنندگان (مودرها) و وصله‌زن‌ها (تینکرها) قرار بگیرد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین