با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
فواید آب خیار برای بدن و سلامتی
عکس : فواید آب خیار
.

به گفته متخصصان اگر نوشیدنی‌های پر کالری مانند نوشابه، آب میوه یا نوشیدنی‌های ورزشی را با آب خیار جایگزین کنید، به کاهش وزن کمک می‌کند.



به گزارش سرویس اخبار پزشکی سایت شات ایکس و به نقل از اطلاعات بسیاری از مردم آب ساده را دوست ندارند و در نتیجه به اندازه کافی هیدراته نمی‌شوند.

نوشیدن آب طعم‌دار نیز ممکن است هوس‌های خوراکی را کاهش داده یا از بین ببرد.

خیار طعم آب شما را جالب‌تر می‌کند و اگر این باعث شود آب بیشتری بنوشید تا بدن هیدراته شود. نوشیدن آب خیار ممکن است برای سلامت پوست شما مفید باشد و به دفع سموم از بدن شما کمک کند.

آب خیار برای هیدراتاسیون عالی است. سرشار از ویتامین K، C، پتاسیم، منیزیم و منگنز است. آب خیار در هنگام کاهش وزن نیز عالی است زیرا حاوی کالری نیست و به افزایش سیری کمک می کند.

نوشیدن آب خیار همچنین می‌تواند با تحریک تعادل پتاسیم و سدیم به تنظیم فشار خون ما کمک کند. از دیگر فواید آب خیار می‌توان به حرکت بهتر روده، سلامت استخوان و سلامت پوست اشاره کرد.

خیار دارای محتوای آب بالا با فعالیت آنتی اکسیدانی ضد دیابت و کاهش چربی است. با از بین بردن انباشته مواد زائد قدیمی و سموم شیمیایی، عمل پاکسازی درون بدن را دارد. آب میوه تازه برای تغذیه پوست نیز استفاده می شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین