با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
استعلام یارانه با موبایل
عکس : استعلام یارانه با موبایل
.

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که به هر دلیلی می خواهید استعلام یارانه خود یا خانوار خود را انجام دهید در ادامه با شات ایکس همراه باشید.



به گزارش سرویس اخبار اینترنت و شبکه سایت شات ایکس و به نقل از شات ایکس روش های متفاوتی برای استعلام یارانه وجود دارد که در زیر و بصورت اختصار بیان می شود.

تلفن گویا استعلام یارانه

شما برای استعلام یارانه می توانید با شماره گیری تلفن گویای استعلام یارانه به شماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ و وارد کردن شماره تلفن و کد ملی سرپرست خانوار از وضعیت یارانه خود مطلع شوید.

استعلام یارانه بصورت پیامکی

اگر می خواهید استعلام یارانه را بصورت پیامکی انجام دهید با شماره گیری کد دستوری #کد ملی*۴۳۸۵۷*۴* می توانید از وضعیت یارانه خود مطلع شوید توجه داشته باشید که شماره تلفنی که با آن استعلام انجام می دهید باید به نام سرپرست خانوار باشد.

استعلام یارانه از طریق عابربانک

شما می توانید با توجه به بانک و شماره حسابی که برای واریز یارانه معرفی کردید از خدمات بانک خود برای استعلام یارانه هم استفاده کنید. که در هر کدام از بانک های متفاوت می باشد. ولی تقریبا تمام بانک با ارائه 10 گردش آخر یا خدمات اپ موبایل می توانند شما را در جریان استعلام واریز یارانه تان قرار دهند.

استعلام یارانه از طریق شماره 6369

علاوه بر استفاده از کد دستوری #۶۳۶۹* برای استعلام یارانه شما می توانید از طریق سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار می باشد و با پیامک به شماره 6369 از وضعیت یارانه خود اطلاع پیدا کنید. تقریبا همه پیامک های یارانه از طریق این شماره اطلاع رسانی خواهد شد.

سایت استعلام یارانه

با مراجعه به سایت استعلام یارانه با آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir و وارد نمودن اطلاعات سرپرست خانوار می توانید در جریان وضعیت پرداخت یارانه و دهک بندی خانوار خود قرار گیرید.

اطلاع از وضعیت دهک بندی و یارانه خانوار

برای استعلام دهک بندی خانوار با کد ملی دو راه وجود دارد که افراد می توانند از طریق سامانه my.gov.ir و یا شماره گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ اقدام نمایند. جهت اطلاع از مراحل انجام این کار می توانید به لینک روش استعلام دهک بندی خانوار با کد ملی سرپرست مراجعه نمایید.

در صورتی که نیاز دارید از آخرین اطلاعات و سامانه های واریز یارانه اطلاع پیدا کنید می توانید نگاهی به مطالب این موضوع در لینک اطلاعات و اخبار واریز یارانه خانوار بیندازید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین