با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید

تازه ترین خبرهای تولیدکنندگان محتوا

درآمد تولیدکنندگان محتوا و اینفلوئنسر در شبکه‌های اجتماعی

ایسنا ایسنا : تولیدکنندگان محتوا، طرفداران آنها و برندهایی که حامی آنها هستند، همگی به صنعتی کمک می‌کنند که میلیاردها دلار ارزش دارد. شاید جالب‌ترین نکته درباره اقتصاد تولیدکنندگان محتوا این است که هر کسی می تواند مشارکت کند و به مدرک یا تجربه، نیازی نیست.

تولیدکنندگان محتوا در ایران از درآمد فروش ترافیک سهیم خواهند شد

دیجیاتو دیجیاتو :سند سیاست‌ها و الزامات تعرفه‌گذاری ترافیک شبکه و تسهیم درآمد محتوا به تصویب شورای عالی فضای مجازی رسید.

اینستاگرام روی ابزار جدیدی برای مدیریت محتواهای اسپم و حساب‌های فیک کار می‌کند

دیجیاتو دیجیاتو :این سیستم به‌طور خودکار می‌تواند فالوورها فیک و محتواهای اسپم را مشخص کند و همچنین این امکان را به کاربران می‌دهد که آن‌ها را به‌صورت انبوه حذف کنند تا در وقت آن‌ها صرفه‌جویی شود.

کانسپت نیسان هایپر پانک معرفی شد؛ خودرویی برای اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا

دیجیاتو دیجیاتو :اولین چیزی که در برخورد با کانسپت نیسان هایپر پانک جلب توجه می‌کند، حجم‌های بسیار اغراق‌آمیز و خطوط تیز بدنه آن است.

توییچ قابلیت استوری را اضافه کرد

فارنت فارنت :کاربران استوری‌های شما را به صورت زنده در کنار استوری‌های منتشرشده توسط سایر استریمرهایی که دنبال می‌کنند مشاهده خواهند کرد، بنابراین استوری‌های خود را به طور منظم در طول هفته پست کنید تا دنبال‌کنندگان خود را به‌روز نگه دارید.

شبکه اجتماعی X رسماً برنامه پرداخت درآمد تبلیغاتی به تولیدکنندگان محتوا را آغاز کرد

کلیک کلیک :برای شرکت در این برنامه باید شرایطی مانند مشترک سرویس تو‌ییتر بلو بودن و داشتن حداقل 500 فالوور را داشته باشید.

توییتر پرداخت درآمد به تولیدکنندگان محتوا را آغاز کرد

دیجیاتو دیجیاتو :برنامه توییتر فقط شامل حال کاربرانی می‌شود که مشترک سرویس بلو هستند و توییت‌های آن‌ها در سه ماه گذشته حداقل 5 میلیون بازخورد داشته باشد.