با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید

تازه ترین خبرهای گوشی های آیفون

اپل از مودم اختصاصی 6G برای گوشی‌های آیفون جدید استفاده خواهد کرد

تکنا تکنا :طبق گزارش جدید بلومبرگ احتمالاً اپل قصد دارد برای آیفون‌های خود از مودم‌های 6G اختصاصی استفاده کند. طبق این گزارش این شرکت به دنبال جذب نیرو برای توسعه این مودم‌های اختصاصی بوده امکان دارد عرضه آن تا سال‌های آینده به تعویق بیفتد.

چرا گوشی‌های آیفون 15 گرم می‌شوند؟ + معرفی چند راه برای برطرف کردن آن

آی تی رسان آی تی رسان :البته توسعه‌دهندگان برخی از این برنامه‌ها نیز مانند اینستاگرام چندی پیش بروزرسانی‌هایی را برای رفع مشکل گرمای بیش از حد سری آیفون 15 منتشر کرده‌اند!

بهترین گوشی‌های آیفون مناسب بازی پابجی؛ کدام مدل از پردازنده بهتری برخوردار است؟

آی تی رسان آی تی رسان :علاوه بر آن، گوشی‌های قدیمی‌تر مانند آیفون SE یا آیفون 13 همچنان از فناوری‌های جدیدی برخوردارند و می‌توان با بودجه پایین آنها را خریداری کرد. قبل از اینکه به سراغ بررسی آیفون‌های مناسب بازی پابجی برویم، بیایید به این سوال پاسخ دهیم که شما چه نوع گیمری هستید! چون گیمرها به چند دسته تقسیم می‌شوند.

ارتباط بین قاب تیتانیومی آیفون ۱۵ پرو و داغ شدن بیش از اندازه آن

تکنا تکنا :یکی از تحلیلگران محصولات اپل مدعی شد استفاده از تیتانیوم در فریم آیفون ۱۵ پرو و همچنین اصلاحاتی که اپل در ساختار داخلی این گوشی ایجاد کرده باعث شده است تا سیستم پخش حرارت در این گوشی نتواند عملکرد مناسبی از خود نشان دهد.

هر چهار مدل گوشی‌های آیفون ۱۶ به تراشه A۱۸ مجهز خواهند شد

تکنا تکنا :یکی از تحلیلگران خوش سابقه در مورد محصولات اپل اعلام کرد سال آینده در هر چهار عضو خانواده آیفون ۱۶ از تراشه‌های A۱۸ استفاده می‌کنند.

ضربه چین به آمریکا | اپل ۲۰۰ میلیارد دلار از دست داد!

همشهری آنلاین همشهری آنلاین :پس از آنکه چین استفاده از گوشی‌های آیفون برای کارکنان دولتی را ممنوع کرد، ارزش سهام اپل سقوط کرد.

هزینه رجیستری گوشی های آیفون

شات ایکس شات ایکس :یکی از مدل‌های محبوب بازار ایران، بدون شک آیفون است که خیلی‌ها به دلیل عدم اعتماد به بازار داخلی به دنبال خرید آن از خارج از کشور هستند.

دانلود اپلیکیشن ChatGPT برای گوشی های آیفون

شات ایکس شات ایکس :اپلیکیشن رسمی ChatGPT به‌صورت رایگان در اختیار کاربران آیفون و آیپد قرار گرفت، البته درحال‌حاضر تنها کاربران آمریکایی می‌توانند از آن استفاده کنند.

گوشی های آیفون‌ آینده با نمایشگرهای بزرگ‌تر به بازار می‌آیند

همشهری آنلاین همشهری آنلاین :پیش‌بینی کارشناسان حکایت از آن دارد که صفحه نمایشگر و قطر سری‌های بعدی گوشی‌های آیفون بزرگتر خواهد شد.

گوشی های آیفون‌ ایرانی به فناوری 5G مجهز می‌شوند!

نبض فناوری نبض فناوری :برای اولین بار است که آیفون‌های موجود در ایران به سیستم فناوری 5G مجهز می‌شوند. کاربران می‌توانند پس از دریافت سیستم‌عامل iOS 16.4، از امکانات جدید این قابلیت بهره ببرند.

لینک های مرتبط با گوشی های آیفون